http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Anonymous yg Ke.....
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, December 24, 2007

Anonymous yg Ke.....

Salam..

Aku membaca blog Lotfi tadi and realized comment aku ada yang menyambut. Hmmm mengutuk kengkonon cakap english separuh separuh. Haiih zaman sekarang ni masih ada gak orang camni erk. Takde kerja cari kerja. Lotfi had no idea siapa makhluk ni. Aku nak suh kak lotfi wat solat hajat jer biar herot mulutnya! Then baru la tau. Tapi bila fikir balik tak baik buat orang camtu. Biar Allah jer membalas dia kan. Tapi takpe aku ada alternative untuk mengetahui siapa makhluk ni. Mungkin big foot yang dicari....heheheh tungggu!!!!! Sian Lotfi. Sabor jer erk orang camni memang wujud. IGNORED jer!

P/s : Esok aku citer pasal CD terbaru free hahahaha ok

6 Comments:

Blogger madame blossom said...

suruh lofti delete comment dia sudah..

December 27, 2007 10:39 PM  
Blogger Masy said...

ko keje mane skang jeda?

January 08, 2008 9:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

January 15, 2008 12:28 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Blossom,
Pedulikan makhluk itewww... hehehehe

Masy,
Aku kat sebelah OU dah sekarang ni. Oklah tapi jauh seh dari umah aku jenuh mengharung lautan jem setiap pagi.

January 21, 2008 7:11 PM  
Blogger GEREK ITU ALIA... said...

AAA BESTNYA JALAN...NAK ITUT NAK ITUT..ZAIDA BAWAK 8GUNI CEKELAT UNTUK AKU!!!

January 29, 2008 5:14 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Alia,
Ohh cik alia??? Cekelat erk? Sowi dah habis kene kendurik. Ko tak leh makan cekelat ko kan tgh darah manis nanti makan cokelat lagi banyak ponti datang kat umah ko.

February 12, 2008 6:41 PM  

Post a Comment

<< Home