http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Bila Ahmad Badrul takde kerja!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 05, 2009

Bila Ahmad Badrul takde kerja!

Salam...

Dari semalam sampai hari ni selain perut aku di poke oleh budak budak ni. Bapak diorang ada satau masalah di mana mempunyai masa lapang yang banyak. Dengan itu dia yang takde kerja telah mengunakan gambar aku untuk menghasilkan bende alah ni... Akak tak paham...

Aku nak mintak dia buat cenggini tapi guna Backstreet Boys instead of Victoria ngan Paris Hilton. Dia takmo pulak. Ni lah akibat orang yang bercuti dok umah takde kerja.

This morning aku ada rasa a big movement kat perut aku. Aku doa sangat yang eldest tu change his position. Once dia change aku boleh deliver normal instead of C Section. Aku dah tak larat nak operate. First dulu appendix tahun 2002 then tahun 2006 aku buat microdisceptomy for spinal. Depan belakang ada bekas operation. Ni takkan nak tambah collection kot. At least bila normal aku nak jugak rasa contracsion bak kata Betty hahahahaha... Hapuskan dosa kecil some more. Kalau C Section aku ala ala DIVA nak pilih date bersalin bagai. Tapi kalau aku operate aku boleh pilih date burffday mak aku. So tahun ni hadiah untuk dia adalah 2 orang cucu. ok kan. Hehehehe yelah mana boleh nak gi beli burfday gift untuk dia so aku bagi la the bundles of joy hahahaha.

Zaida dah pening!

p/s : Asyik gatal tangan jer napa erk nak tampor sapa la pulak hehehehe

8 Comments:

Blogger :: Nia Rashid :: said...

talk to the twins la beb...mesti derang dgr ckp mommy punyer..
hehehe...tgn ko gatal?
aku dr last week gatal kaki...nk terajang mangkuk ayun mana ntah soon!beware!!!

February 05, 2009 12:01 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aku dah cakap last nite diorang poke perut aku heheheheh aku tak paham maksudnya saya paham atau dia suh aku diam sebab membebel hehehehe...

Ko terajang je Botak dulu test power heheheheheh

February 05, 2009 12:08 PM  
Blogger Masy said...

gatal tgn bkn nk dpt duit ke? hehe

February 05, 2009 3:25 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Errkkk dapat duit erk? Duit mana pulak?!

February 05, 2009 3:25 PM  
Blogger theroyalmonkey said...

hahahah...bad buat eh?? hahahaha

February 05, 2009 5:25 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahaaha dia buat la apa lagi.

February 05, 2009 7:02 PM  
Blogger za:lela said...

sungguh creative bapak si kembar..
zaida, takyah pikir byk2..
minta Allah permudahkan segala-galanya.. dari sekarang, sampai deliver, dalam pantang dan sampai biler2.. hehe..

February 07, 2009 11:37 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Creative la jugak sebab takde kerja!

Amin!!!!

February 10, 2009 9:58 AM  

Post a Comment

<< Home