http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Nervous and Excited!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, January 12, 2009

Nervous and Excited!

Salam...

Last weekend aku dah macam orang tak betul memantau perjalanan Gadis Melayu Final. It's not easy to jadi Brand person kata omputih. Tapi walaupun aku berbadan 3 tu semua tak menghalang aku hehehehe... Wahh kalau boss baca ni mau naik gaji RM 25K sebulan ni hehehe. Amin! (Zaida kuat berangan!)

Today aku excited on the detail scan! I will know the gender by 6.30pm! Wow. Plus Dr. akan scan diorang punya fizikal and semua la. Aku pun tak tau apa lagi dia nak scan. Yang aku tau by 5pm aku dah kene chow sin chi! I hope it's boy and girl! Package bak kata CSG. Tapi kalau aku dapat dedua boy. Haruslah aku akan slim melim. Hahahah Kalau dedua girl ahh aku dah kene start sorok all my lipstik, perfume, handbags and jewelleries hahahaha...

Azah was browsing the internet looking for stroller. Since Zul is going to LA maybe dia boleh tolong belikan hahahaha... Maclaren macam kewl sangat. Quinny pun best. Peg Perego pun kewl. Aku? Haruslah kene beli for twins! Aku tengah survey!!! Tak larat tu nak dukung selalu! Keluar keluar je akan ku letak dalam stroller terus. Tah la beb... buatnya dia kuar takmo dok dalam stroller matilah aku nak dukung! Anyway aku decided to buy the stroller after confinement. Masa tu aku akan buat right decision. Hehehehe..

Perut semakin memboyot bagai johan. Tomorrow 23rd weeks dah! By 30 weeks aku tak tau la nak besar mana hua..... hahahaha... Now the movements dah frequent sangat. Sometimes bila dia tak gerak aku dah tau camana nak buat diorang gerak. Aku akan bongkokan badan and ko akan rasa something pushing u from inside hehehehe... Bard marah aku buat camtu dia kata sian diorang. Aku bukan apa nak make sure dia move jer. Or sometimes bila dalam kereta dengar music.Camana rasa dia? Rasa dia cam ada orang poke from inside. Tapi ko tak leh bagitau la using hands or legs. Raya Cina ni aku nak balik ipoh jumpa gynae. Banyak pulak gynae erk. Apa apa pun AKU TAKUT NAK BERANAK!!!! Huhuhuhu....

Semalam aku jenjalan kat SACC meninjau barang anak anak hehehehe... Banyak bende aku nak kene belajar ni. Kekadang ada bende yang aku tengok tu aku tak tau apa kegunaanya. Matilah kene amik class. Mak kata aku kene be on top of everything sebab aku ada 2 babies! u guys better be good to me ok. If not... Kekadang aku fikir gak boleh ke aku nak handle dua ni. Buanta diorang yang handle aku. Hehehehe...

Aku nervous about Gadis Melayu FINAL khamis ni. Hopefully semua will jalan as plan. VVIP malam tu will be Sultanah Kedah. So better be good la kan! Amin Amin Amin... Tak lene aku tido malam.

p/s : Ok nak sioakan kerja kang aku nak balik awal!

Labels:

6 Comments:

Blogger eLLe said...

jedaaaaaaaaaaaaaaaaaa, update cepat the gender will u..kite laks excited lebih..huhuhu..

ko nak beli stroller berkembar ke? ke better stroller asing2? kemarin jalan2 kat pyramid, jumpe 2 pasang kembar (mat salleh sepasang, melayu sepasang), both parents use single stroller..masing2 bawak sorang..awat depa x beli stroller berkembar je, xde stok ke? hrm..

January 12, 2009 4:55 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ok esok aku update!!!

Weii beli kembar senang asing asing take out space kete aku and nak travel susah!!!! Heheheh anyway I think Bard shoudl do the pushing while aku shopping ye tak???

January 12, 2009 5:00 PM  
Blogger theroyalmonkey said...

malam ni jugak aku message ko!!!

January 12, 2009 6:05 PM  
Blogger :: Nia Rashid :: said...

baby shower planning soon beb!

January 13, 2009 2:05 AM  
Blogger Masy said...

camne camne dpt x sepasang?

January 13, 2009 8:34 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Ronaa... u know already kan?!

Tania.. plan ler apa ko nak.

Masy.. tunggu update ya...

January 13, 2009 9:47 AM  

Post a Comment

<< Home