http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Zaida wore yellow heels today
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, December 01, 2008

Zaida wore yellow heels today

Salam...

Semalam lepas aku shopping sakan aku terjebak dengan menonton bola 2 games ok. Aku pun tak tau pehal la tetiba I have to watched the B****y games. I need the ganti sleep la. It was Manchester Uni vs. Manchester City then followed by Arsenal vs Chelsea. Till this morning I cant believe it that I watched the games till 2 O' clock AM. Hubby is a bit sad today cause Chelsea kalah (Hehehehehe) Adat la kan?!
Ohh and yesterday i went shopping. But manage to beli satu seluar jer. Hello! Wake up Malaysia is on SALE!!! I m doing the shopping again tonight without hubby at 1U pulak hehehehe...
Aku : Lepas kerja kang i nak gi shopping baju...
Bard : Ok... ngan saper?
Aku : Sorang and maybe nak beli kasut sekali
Bard : Ok... dah siap call I sebab I kerja petang ok.
Aku : Tau and maybe handbag....s...
Bard : U guna cash kan? Not my credit card?
Aku : Depends...
Bard : I need to call the bank now hahahahah
Aku : Eleh!

Hello semua seluar dah tak muat ok. I need a new seluar! Or u want me to tak berseluar to work?! Takkan nak pakai baju kurung hari hari. Ohhh the best part is this morning masa nak pilih kasut aku ada 2 flat shoes je so tetiba aku rasa nak sangat pakai my heels hehehehe.. Yes I wore it today! Bard didnt say much. Dah la dia buat aku tak tido tengok bola semalam and dont say anything la hah. Ohh I missed my heels... semuanya yang telah disimpan di dalam lemari kasut tu. So far aku jalan macam biasa... Anyway Lotfi pun pakai heels till 9 months so why not kan...

Other comments...
Abah : Elok elok nanti jatuh..
Mak : Ok jer jalan elok elok
Bard : No comment!


Ohh Nira text me this morning and said that Along dah selamat melahirkan anak lelaki this morning at 2am (while i watched the games dia kat labor room) wonder masa aku dalam labor apa korang tengah buat erk?! The baby belum ada nama lagi. Maybe aku balik raya haji ni aku gi la visit and buy something for him. While I do the shopping boleh la look for something. Anyway the baby look like her. Due dia patutnya 30 Nov. Tepat jugak erk. Wonder my babies will look like bard? Me? hope the skin color ikut bard la huh... heheheheh... Ikut aku pun boleh tan! Aku ingat masa aku buat Urban Live at KLCC aku gi toilet and ada satu mat salleh ni tengok aku semacam than..

Minah : Excuse me! Where did you do the tan?
Aku : Ohh i did it in Bali 2 weeks ago.

Hamik ko. Ori ok ni bukan gi jemur ok. Mat salleh kalau ko jemur dia bukan tan dia jadi tender hahahahaha... Pepagi abah call. Dia nak datang esok malam sebab nak jemput Dato Mufti balik dari Swiss. Aku cakap ok. Anyway dia ada kunci tak payah call pun takpe.

Abah : Kamu ada kemana mana lepas ni?
Aku : Gi kerja la
Abah : Bukan maksud abah ke luar negeri.
Aku : Hmmm tak tau lagi napa?
Abah : Tok sah la pegi India kene bom orang kat Thailand nak balik tak boleh.
Aku : Tah maybe ada brainstorming kat Bali Jan ni.
Abah : Kalau tak perlu tak payah la Imam Samudra pun kes panas lagi ni.
Aku : tengok ahh... Tak confirmed lagi. Ingat nak gi NY jumpa Sarah. Abah bayar ticket. Hadiah beranak.
(Sarah ni member aku kerja kat US Embassy so kalau gi sana accomodation ditanggung kerajaan Malaysia kaedahnya)
Abah : Tak payah la... duduk sini dediam. MAS dengan Air Asia sibuk hantar flite bawak balik orang terkandas kamu nak gi jenjalan. Lepas beranak esok pegi le.

I need a holiday before I go Labor ok. Langkawi oso can la... Place where I can see beach or shopping atau kedua duanya sekali. Hehehe alasan alasan. Saya mengidam nak gi holiday hehehehe...

Minggu ni aku kene attend Global Brand Forum kat Palace Of Golden horses. Ada Ivanka Trump anak Estate Taycoon si Donald Trump. 2 hari ok. Thursday Friday masak lemak la aku. Takpe on Friday nite tu aku nak balik Ipoh RAYA HAJI wei! Aku mau siapkan list yang perlu di masak oleh Hajah Som sebab bila aku balik nanti aku dah nak kene pegi 5th check up so berat sure naik hehehehehe... Zaida pandai.
P/s : Pastu naik sekilo jer la... Boring!

Labels:

7 Comments:

Blogger eLLe said...

alaa kite pon nak lawat kak linda gak, tp raya aji ni balik kelantan wat korban..so x dptla..

hrm..ko kang snap gamba byk2 gak k..upload kat blog famili tu..risik2 la along xde nak turun kl ke bawak baby baru? heheh..

December 01, 2008 2:00 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ok ok aku tak tau la password blog famili tu. Guano weh? Ko la update kan. ko bagi courtesy gambar jer kat aku muahahahaha...

December 01, 2008 2:53 PM  
Blogger Masy said...

mcm3 pulak ko ngidam ye hahaahah

December 02, 2008 8:22 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahaha alasan tu saja je anyway aku dah shopping semalam and minggu ni aku nak shopping lagi aci tak?

December 02, 2008 9:18 AM  
Blogger eLLe said...

eh ada password ke? bkn password blogger ko je ke? kite dah bagi akses jd authorr dulu lagi, x dpt ke? xpe kite extend lagi invitation jd author..

tp in case x dpt gak..xpe ko kasi je gamba kat kite, kite upload kan..huhuhu

December 02, 2008 10:46 AM  
Blogger Eureka! said...

Lotfi pakai high heels sampai 9 bulan...tapi jalan meti mau steady ah...ala ala cat walk gitu...ke badak walk???? huwarghhhh...

December 11, 2008 10:19 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahahah bodus tau. I dah takleh pakai. Sakit belakang hahaha

December 12, 2008 3:14 PM  

Post a Comment

<< Home