http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: The movements
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 13, 2008

The movements

Salam...

Ada orang kata movements start pada bulan ke 5. Dalam web kata minggu ke 16. Aku tak tau la tapi today aku ada rasa benda pop kat dalam perut aku 2 kali pulak tu. Ahhh?! Aku confused. They said sometimes kalau baby besar akan rasa cepat. Tapi kalau ada baby 2 camana? haiyohh banyak ni soklan hahahahaha... Takpe next week aku gi 4th check up nanti aku tanya dr.

Minggu ni aku akan menghala ke Lumut untuk Apa Khabar orang Kampung. Wahhh syiookk balik Perak food sure best!!! Planning pegi on Saturday nak bawak Liyana, Faiz and Zul lunch kat Ipoh kat umah aku. Ahh tengok camana sebab diorang ada meeting screening on Saturday pagi. Will see how la ahhh... Tapi aku dah boleh agak menu Hajah Sum dan Haji Mail.
1. Kari Kepala Ikan Merah
2. Sayur
3. Ayam Goreng or Ikan Goreng
4. Sambal Belacan
5. Ulam Ulaman

Heheheeh terror erk aku?!Takpe kita tengok diaorang masak apa nanti aku hapdate. Got to go now... will update again...

P/s : Tak sabar nak gi lumut.

Labels:

2 Comments:

Blogger Masy said...

kene makan byk3 tuuu heheheh *telan air lior aku.. siot tauuuuu*

November 14, 2008 11:32 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Ko telan air liur napa beb? Aku makan banyak dowh dah rasa cam badak dah ni.

November 14, 2008 11:34 AM  

Post a Comment

<< Home