http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I m sorry Shelly.
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 28, 2008

I m sorry Shelly.

Salam...

Aku baru baca blog Shelly dia gugur last weekend. Beb sorry for the lost. Ada hikmah di sebaliknya ok u take it easy. Mengikut kata ipar aku dia pun gugur masa first baby tapi 2 months after that dia pregnant balik. Sebab mengikut katanya lepas ko gugur ko tend to be subur. So ko jangan sedih sangat and stress ok. Aku doakan ko tanah mengahadapi dugaan ni. And aku and Bard sekeluarga mendoakan ko akan dimurahkan rezeki dan dikurniakan anak yang ramai lepas ni ok.

Be strong!

P/s : Kadang kadang Allah turunkan hujan pada kita sebeb dia nak hadiahkan kita pelangi.

2 Comments:

Blogger eLLe said...

tenks jeda..mungkin rezeki kite bkn skrg, so skrg mase tuk jln2 :)

bln ni maksu g haji, dah pesan kat maksu doa2kan byk2 tuk anak buah sorang nih..huhuhu..

November 05, 2008 9:36 PM  
Blogger zaida Ismail said...

No worries beb. Jalan jalan??? Hmmm best gak cadangan tu erk?! Aku jalan jalan jan ni ler last pastu takde dah la. Maybe lepas pantang boleh la holiday jap.

Maksu gi Haji? Nanti bagitau bila erk boleh la meramaikan majlis.

November 06, 2008 9:58 AM  

Post a Comment

<< Home