http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I like Lotfi's Entry!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Saturday, September 27, 2008

I like Lotfi's Entry!

Salam...

Penat dowh. Lepas talent pool semalam aku balik buka terus tido. Sedar dah pagi. Penat betul. Ni belum perut besar lagi. Kalau dah nanti tak tau lah.

Aku baru baca entry Lotfi semalam. Ohh.. i m so touched. See... u understand me well. Aku maleh nak layan diorang tanya dah mengandung ke belum ker? Dah ker? So I decided nak jawab dah mengandung muahahahaha... Anyway I Missed you so much. Malam ni jumpa erk kita berbuka bersama.... orang orang yang kita rindui haaha...

Last Thursday aku dah gi 1st check up. Aku gi DEMC setelah direcommedkan oleh Producer WHI, Che yat and Hani yang baru give birth to a baby boy. Anyway memang dari dulu lagi aku memang nak gi situ sebab the DE brand kan aku selalu lepak kat DE so I thot that anak aku pun kene leave with the brand hahahahaha... Gyne aku Dr Mazitah. Aku jumpa dia alah.. macam mak aku jer aku tengok. Very friendly and lemah lembut. Tak cam aku heheheeh...

We did scan my tummy tapi tak nampak lagi so Dr kata maybe its too early to see 'him'/'her' Wahh syiok erk boleh nyorok nyorok anak aku. Masa tu aku rasa eh dah almost 7 weeks takkan tak leh nampak so we didi another pregnancy test. It's positive!

Dr : Maybe kita scan again next week ok.
Aku : Next week dia dah boleh nampak ker?
Dr : Insya Allah dah boleh nampak.

So next appointment 7th Oct 08. Aku sebenarnya risau gak bila tak nampak 'dia'. Ada possibility ker dia nyorok nyorok? hahahaha...

p/s : Malam ni ada berbuka bersama geng sekongkol ntv7 dulu. Mokhtar just came back from manila after 5 months kat sana. Sure dia makan banyak malam ni. Kalah aku hehehehehe

2 Comments:

Blogger the associate said...

mama fat, congrats for ur pregnant,i always thought kalau kau pregnant mmg takde beza dengan saiz kau sekarang.hahahah, anyway,just wanna wish selamat hari raya aidilfitri. Menjak2 masuk 9 ni dah lupa org kat astro. taulah FTA musuh ketat aku.kahhkakhak,silap dan salah maafkan, have fun yeah..salam aidilfitri...

September 28, 2008 12:00 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Wey walaupun aku fatty aku dah laku k got hubby. Walaupun aku lagi fatty I am pregnant for God sake!

Setakat ko ngan tasha kurus kering but you guys are single and not attached heheheheheeheh plus tak berapa nak laku la orang melayu kata. Ko wat sale jer la beb.. umur dah lanjut tak lama lagi dagu pun lanjut jugak time tu 70%off pun mak tiri Nabil pun takmo hehehehehe

September 30, 2008 9:18 AM  

Post a Comment

<< Home