http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Flying weekend!!!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 19, 2008

Flying weekend!!!

Salam...

Aku nak wish congratulations to Zalela and Remy di atas kelahiran baby girl diorang iaitu Zalia Raimi. Sesenyap je preggy tetiba aku dapat msg dah bersalin. Alhamdullilah. Aku? Coming coming.... soon. lela sms aku semalam...

Beb.. sorry aku baru discharged dari hospital Zalia kene kuning aritu. So ko bila ni? Aku dah 2 dah. Ko ngan bard takut erk?

Takut? Yer memang sebanarnya kau takut sakit. Lepas aku kene sakit belakang aritu aku rasa level menahan kesakitan aku telah merudum bagai harga pasaran saham. And bard pun takut to face balik experience tu. Tak tido malam semua. Memang ada orang cakap sakit beranak kejap jer pastu tengok baby dah ok. Hmmm aku tengah motivate lagi untuk menghadapinya.

Semalam dengan bantuan Elly kami berjaya mensuprisekan (maaf DBP) Bard. Dia malu gak masa tu tapi cober line kang kene kutuk ngan Elly hahaha... He realized that dia dah tu dia kata. Aku cakap it just number la. 28 baru buka 82?! Hehehehehe you are not even 30 la. Dia sengih jer. Masa tu yang ada Abang Pinaz, Raja, Azman Syah, GG, Biotak, Aimi, Diana, Elly and Aku. So biasalah bila Pinaz ada memang kecoh ahh tempat tu.

So flite kami ke Kuching dah dipecah dua sebab timing lain.

Flite 1st : Aku, Bard, Elly and Piah + orang lain yang ada dalam flite
Flite Ke2 : Diana, Azman, GG, Raja and Abang Finaz.

Walaupun Finaz yang paling tua, Diana telah diberi kepercayaan untuk lead the group and dia harus mengawasi abang pinaz yang selalu hilang. (Based on Langkawi experience) Abang pinaz telah mengemukakan undi tidak percaya terhadap diana hehehehehehe.... Gila la!

I am flying to JB esok then will be flying back on Monday. Urgent matter la pa lagi. Audition Gadis Melayu ni. Aku gi ngan my bos, Kak Farah and she said Datin Sri Normala pun one flite with us. Hmmm... hope esok i will get to list my to do list in the flite. Next week flying to Kuching plak. I can see it coming already! Where aku dah takde banyak masa cam dulu... Tapi aku sungguh happy.

P/s : Aku suka flying tapi aku tak suka flite food!

Labels:

2 Comments:

Blogger za:lela said...

zaida.. aku tak sedar pun kao ada buat entry utk congrats aku!! aku google nama zalia tetiba jek jumpa.. thanks so much!!

February 24, 2009 3:08 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Welcome beb!!!

March 20, 2009 7:13 PM  

Post a Comment

<< Home