http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Bila Botak jadik Pondan...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 06, 2008

Bila Botak jadik Pondan...

Salam...


Penat giler semalam. Bukan penat sebab kerja penat gelak bila angin gila botak mula. Semalam dia mengajuk aksi pondan kat opis dia! Bodo sangat tau. Diana dah mengilai ngilai gelak cam pontianak sampai orang meja sebelah puntersenyum simpul. Vodo tau botak ni. Aku rasa perut aku dah cramp dah. Aku rasa kalau aku lepak lagi lama mau pengsan. Diana dah nanges dah banyak sangat gelak. Elly biasalah kengkonon gelak tutup mulut. Bard dah jadik otromen asyik merah jer gelak. Aimi? Dah la kecik gelak tunduk tunduk terus hilang bawah meja. Gila la ko botak. Arini aku rasa kene dengar lagik citer lawak apa lagi dia nak buat kat aku.

Oklah bz ni nak buat checklist semua. Nanti cerita lagik Akan ku update apa lagik citer lawak bodo si Botak bengong ni.


P/s : I heard a feel good news about me!

Labels:

4 Comments:

Blogger Masy said...

jeda, mlm tadi ko ade lepak kat DE seksyen 11 tu? aku mcm nmpk ko laa..

June 10, 2008 8:59 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Yess... semalam ada aku makan mee goreng basah dengan telur mata sedap sangat.

Apsal ko tak tegur aku ahhh??? Ko dok belah mana aku kalau ngan bebudak tu memang dah tak tengok kiri kanan dah...

June 10, 2008 9:23 AM  
Blogger Masy said...

ahahahah terernyeee aku!

aku dlm kete laa.. tgh drive. aku gi makan kat Santai blkg nun. heheheh. aku pasan kawan ko sape tah, pastu nampak ko, nampak Bard. hahahaha terer laa aku. gaknye klu ko nmpk aku kat luar bole kenai ka? *wink wink*

June 10, 2008 12:00 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Siapa kawan aku yang ko perasan tu erk? Diana ker? Hehehehe Ko perasan bard erk? Dia memang senang diperasan muahahahahaha....

Kalau aku nampak ko kat luar surely aku kenal ko. Cuma ko tegur aku la dulu sebab kekadang tak perasan tapi lepas ko tegus musti aku cam " ohhh masy my blog friend!"

Nanti aku gi Singapore aku akan buat camtu kat blossom. hahahahah

June 10, 2008 6:09 PM  

Post a Comment

<< Home