http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Cuti Sekolah so Perang kenduri bermula.
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, May 26, 2008

Cuti Sekolah so Perang kenduri bermula.

Salam...


Last Friday aku lepak ngan dua wartawan hiburan yang happening kat DOME The Curve. Lepak minum ngan diorang. Sambil menunggu Rowena, PR tempat aku yang akan belanja diorang makan malam di TGIF. Wahh best best part... latest gossip la pe lagi.... hehehehe Then on Saturday pepagi bangun menuju ke Kuantan. Abang Pesal punya kenduri. Ohh i am 100 percent guilty bila tak dapat pegi akad nikah dia because petang tu aku kene gi kenduri kawan Bard. Kan aku dah kata musim cuti ni aku fully booked by kenduri. Best gak gi Kuantan kampung diana. So next trip bila Diana kawin la. So minggu ni aku akan balik ke Penang. BEST!!!!!!!!! Sepupu bard punya kenduri pulak kat Sungai Petani. Abang Pesal punya kenduri kat Perak aku takleh pergi la... Huhuhuhu tapi on the way ke Penang aku try singgah.

Mulai 1st june ni aku akan officially pindah ke TV9, Dekat Di Hati. Hmm.. perasaan saya? Tak tau nak cakap... excited! Neway kat mana pun sama jer. Janji ko tau sesuwaikan diri and buat kerja. Tu yang penting. Aku tau banyak kerja menanti but I m not complaining! Aku teruja sebab the environment is totally different. Ohh meja Faiz dah kemas takde satu apa pun atas meja kecuali remote plasma! Aku? Melambak lagik ada beb.... Tak tau camana nak kemas half aku dah passing passing kat bakal pewaris kat ntv7. Ohh got another letter... No aku pun akan bertukar ke TV9 staff number. Hmmm... number 2 digit tak payah bayar riban riban....
Oklah nak siapkan kerja... Esok and Lusa aku ada training kat hotel Nikko... matilah mek!

p/s : Minggu ni aku balik Penang sampai Monday! Yay!!!

Labels:

2 Comments:

Blogger Masy said...

sedekah la tv plasma ntv7 tu kat aku muahahahahah

selamat bkeje tmpt baru, jeda. jauh laa ko drpd abg yasir aku ek? ke sama je?

May 27, 2008 9:33 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Sedekah kat ko erk??? Baik diorang bagi aku!

Sekarang ni pun abang yassir bukan kat sini dia kat ground floor beb!

May 30, 2008 2:57 PM  

Post a Comment

<< Home