http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Le Tour De Selangor
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, May 12, 2008

Le Tour De Selangor

Salam…

Last Saturday seperti biasa bard ada kelas CISCO dia. Aku tak tau nak buat apa. Call Suria dia nak kene gi ofis proof read the report. Call nuar kat Penang. Elly kerja. Abby tido. Diana gi PD. Siapa lagi yang selalu available semua tak. Aku just nak kill the time before aku nak gi tengok kak ikin. Tapi dia bawak anak dia gi klinik ada kuning sikit. So semua tak available last sekali aku gi Donkin Dounut kat Sek13 breakfast baca semua paper then aku gerak gi SACC. Aku sebenarnya nak gi Lovely Lace beli Teddy’ Dream drop. Tapi aku ternampak butik Anakku apa lagi aku memborong la the botol susu and a few baju untuk si kenit tu. Then aku terus ke Klang ke rumah mak mentua kak Ikin.

Sampai Klang budak tu dah bernama rupanya. Muhammad Shahmi Haikal. Sesuwai nama pepanjang ni nanti nak amik periksa orang dah soklan ke lima ko dok menulis nama lagi. Tapi biorlah mak dia yang bagi nama. Mak dia yang beranakkan so suka hati dialah. Budak ni dah pandai buat aksi aksi kat aku ni. Mencemikkan muka menangis takmo minum air masak and the best pasrt is dia kencing kat aku. Huwaaaaa sib baik bukan najis mukalazah kalau tak mandi lumpur la mak kan….. So ni la aksi budak kuang hasam ni….

Tido plakkkk....

Menjeling plakkk...

Aksi cemek tak suka Auntie Jeda hahahahahahaa pedulik ahh

Good boy!!!!

Lepas aku da puas kacau Haikal geng Ipoh pun sampai la. Yer diorang datang nak amik kak ikin balik. Kak Ikin nak habiskan pantang dia kat Ipoh. Aku pun akan buat camtu jugak. Matilah ko pantang kat Ipoh mak segala bidan ada kat sana heheheehee… Pantang besarnya 44 hari. Pantang ais 100 hari muahahahahahaha… Ish tak baik gelakkan dia nanti aku pun kene gak. Takper aku boleh rasuah mak aku. Kawtim!!!! Tok mun biasalah dah hint hint aku. Aku buat donno jer.

Si abang Bo… dia ni abang kak ikin cucu pertama tok mun, aku ni cucu yang ke lima tapi ranking terbaik hahahahaha. Sibuk tanya pasal One piece punya kartun. Oit ko macam tetau jer erk! Kat umah ada satu one piece punya mainan. Haruslah dia nak tu. Si bard pun suka one piece silalah gaduh dulu heheheheeh. Nanti aku bagi semua cd anime kat dia biar dia muntah tengok. Sesuwai.

Petang lepas bard balik kelas aku gi Putrajaya plak sebab bard rindu kat anak sedara dia ni. Apa lagi pucuk dicita ulam mendatang. Akak pun terus la kata ok. Pegilah umah dia lepas maghrib tu. Yer anak sedara bard yang 2 ni masih sibuk main lagi. Diorang ni memang tak tau penat erk. Aku tengok pun penat. Aku sempat posing kat dapur umah dia masa biras aku tengah sibuk masak. Bising la dia bila ak sibuk posing ngan anak anak dia kat dapur. Dah aku tak tau nak buat apa lagi posing jer la….. hahahahaa…

Amira Adrina

Posing lagikkk ngan Atira sekali

Oklah got to go…. Arini hari Ahad so tengah fikir nak lunch kat mana. Bard keje petang arini. Aku rasa nak gi MPH petang ni beli buku then balik umah habiskan buku aku. Haaa.. satu cadangan yang sangat menarik tu. Bos besar akan pergi LA malam ni. Semoga selamat pergi dan selamat pulang erk….

P/s : Aku masih dalam dilemma dalam membuat keputusan ni…. Nak pegi ke nak stay?!

Labels:

2 Comments:

Blogger Masy said...

ko nk gi mane weehh?? nak itotttt

May 13, 2008 9:08 AM  
Blogger eLLe said...

kiut seh anak buah bard..taun depan kan aim ko?? untung2 ko dpt anak kiut2 cam anak buah bard tu..huhuhu...

May 13, 2008 2:50 PM  

Post a Comment

<< Home