http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Bard adalah power ranger merah
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 23, 2008

Bard adalah power ranger merah

Salam...


Semalam aku balik umah bard sudah jadik Power Ranger MERAH. Maksudnya sila jauhi saya bila saya sedang menandatangani document itu semua. Matilah.... Yup yup yup tak habis habis complaint pasal tu. habis tu akak ni bukan sign jugak?! Tu la erk nak amik duit orang ni bukan senang.

Haiihhhh... So by July insya Allah we will move to our dream house and now boleh la nak fikir tema umah. English ker bali ker hutan banat ker. Zoo ker haaa.... la ni ala ala simple jer umah sewa aku tu. And the best part is tuan umah aku tak tau aku dah beli umah lain hehehehehehe.... Yehaaaa bila dia tau dia musti sedih sebab takde orang nak jaga umah dia dah. Yelah ko beli umah tu tanam pokok betik kat belakang umah pastu aku lah nak kene bersihkan selalu last last aku tebang pokok tu hehehehehe..... Dia la yang suruh. Wahhh cantek sikit ko yang tanam suh aku tebang erk! Lenkali tanam la pokok anggur ker apple ker pokok duit ker.... Baru ong umah aku. Ni pokok papaya. Pekeheynya!


Oklah got to go bz sikit arini.....


P/s : Aku balik nak rasuah bard apa apa.... supaya dia tak jadik power ragers merah dah.

5 Comments:

Blogger Masy said...

cepat ek ko dpt masuk umah. ko beli atas org ke ape ek? aku ni kemungkinan next month da kene masuk. padahal aku lom prepare mentally, financially dll...uhuhuhuhuhu

jap nk nanges sat~

April 24, 2008 8:56 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Cepat erk?! Habis dah semua duit saving aku ngan bard pasal umah ni. Hehehe tapi puas hati ahhh dah 2 tahun kawen menyewa lagi apa cite duit pun habis camtu jer baik aku beli umah kan. Then masuk umah awal takde ahh aku membazir membayar sewa lagi hehehehehehe....

Financially apa kata ko buat cupcakes ke buat kueh tart ker menjual secara sampingan?!

Aku nak kira duit sat ko nanges ah dulu

April 24, 2008 9:01 AM  
Blogger the associate said...

bila housewarming?AKU nak nasi tomata ayam masak merah

April 24, 2008 11:04 AM  
Blogger amirhamidiamha said...

zach bagi tomatA ayam masak merah...

aku bagi papaya dah le....

April 24, 2008 11:19 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Zach makan ke nasi tomata hahahaha

April 28, 2008 6:31 PM  

Post a Comment

<< Home