http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Happy Birthday Mak!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, April 21, 2008

Happy Birthday Mak!

Salam...



Semalam harijadi mak. So semua turun umah aku kat Bukit Subang. Sambil tengok umah baru we celebrate her burffday yang ke 50. Haiyoohh tua seh mak aku. Hehehehe Matilah lagi 23 tahun aku jadik dia hahahahaha.


So kami tiga beradik telah berkongsi duit untuk beli something for her. Seperti biasa penyumbang terbanyak adalah aku, bard dan Boy (adik no 2) Udin (Yang bongsu) mengelat bayar sikit dengan alasan dia tak kerja lagi. (Accepted!) Matilah ko kerja nanti ko bayar banyak ok. So with the amount of money kitaorang belikan gelang tangan kat mak. Ohh dia memang suka gelang. So dengan taste kitaorang 4 orang ni we managed to get her the gelang. Dia happy la. Siap terus pakai. We glad she like it. Kalau tak. Maunya nak kene g kedai emas tu balik tukar.


Abah beli apa erk kat mak? Jam lagi ker? Hehehehe So tu nanti aku check mak aku dapat apa? Muahahahaha.... Jealous jealous!

Apa apa pun HAPPY BIRTHDAY MAK!!!!!

P/s : Ada new direction from new management.....

2 Comments:

Blogger Masy said...

bday mak aku arinie :) tp x bli pape lg. mak aku fussy sket, kang dia x suka kang aku kecik ati lak. so tunggu dia mintak papelah nanti aku bli heheheh

epy bday kat mak ko~

April 22, 2008 9:15 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hehehe Ko ajak la dia gi bercoti! Hahahaha habieh la ko! Thanks for the wishes. Dia tengah eksyen kat ipoh dapat fon baru bapak aku beli tapi dia tak pandai guna lagi muahahahahaha

April 22, 2008 12:56 PM  

Post a Comment

<< Home