http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My weekend!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 31, 2008

My weekend!

Salam...
Tak banyak yang aku wat last weekend. I bought myself a new wallet. Oklah. Takde la mahal sangat. Kang memahal takde duit plak heheheheeh. Muahahaha... matilah nak kene meraih simpati orang.

Yesterday bard beli karpet buloh for our hall and tempat tengok tv. Aku tak pakai dah carpet bulu tu penat nak vacum. Oklah nampaknya sambil sapu je mudah kerja aku. Ha....
Last nite we watched ABPBH. Oklah not that bad. Performance wise pun ok. The host memang truly crazy dengan acting semua. Ning punya performance best sangat.

So arini last day for my big boss Janice. Ada la farewell party kat TGIF lunch tadi. Ohh and ada sessi airmata. Yela sian gak ada yang amik VSS and we are a bit nervous for tommorow. Ada townhall for new boss and we will get a new direction from the new GM. Hopefully semua ok.


Kak Ikin yang boyot 8 bulan akan datang tido kat umah aku malam ni. Dia dapat transfered dari Ipoh ke Klang. Yelah husband kat sini dia kat sana so kene la transfer. Dia datang ngan udin. Malam ni meriah la umah akak yer. Dengan kehadiran diorang. Nak masak ker? Cam tak sempat so aku akan belanja diorang makan. Tu je.


Last Saturday aku g jenjalan ke KL maklumlah abah datang sini. Antara tempatnya Sogo. Aku jalan jalan then ada dua bende aku aim. Satu sandal Scholl and perfume GUCCI. Aku macam nak paw abah TAPI bila fikir balik ish aritu masa bonus bagi duit kat diorang ni paw diorang plak ala ala beruk siku namanya. Terus cancelled. Aku rasa aku nak paw Ahmad Badrul la. Hahahahaha... Sure dia tensi. Nasib ler....


P/s : Aku semakin bedebar menunggu hari esok keputusan dari new boss dan jugak..... :)

2 Comments:

Blogger Babysmooches said...

So, dah dapat keputusan dah?

April 01, 2008 10:31 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hi Baby smooches..
Sudah aku still remain kat BMG. Takkan transfer ke mana mana.

Satu lagi keputusan tak dapat lagi. Huhuhu

April 01, 2008 6:37 PM  

Post a Comment

<< Home