http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Pilihanraya? Aku Tak mengundi!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 10, 2008

Pilihanraya? Aku Tak mengundi!


Salam...

Tahun ni sepatutnya aku akan menjalankan tanggungjawab sebagai seorang pengundi dan rakyat Malaysia yang bertanggungjawab. Tetapi ada sesetengah pihak yang tidak bertanggungjawab telah mengadakan kenduri minggu lepas hingga membabitkan aku tak pulang mengudi! Uwaaaaa mak frust hehehe tapi takpe yang kawin tu sepupu bard yakni sepupu aku. Bak kata bapak aku hukum menghadiri kenduri yang dijemput tuan rumahnya adalah wajib dipenuhi. Matilah hati ku ini berbelah bahagi. Yelah tanggungjawab pada negara pun wajib jugak.

Keputusan amat mengejutkan. Pelbagai msg aku dapat pasal pilihanraya tahun ni. Matilah shima! Apa apa kita tunggu dan lihat sahaja. Kalau tak perform atau mengecewakan next election kita undi lain hehehehhee..

Ohhh I m so excited because 19 ni nak announce bonus hehehe dan dgr cerita bonus masuk on 20. Hehehehehe (Best!) Murah rezeki amin. Kumpul duit lagi heheheheh.... Insya Allah. Aku ni bukan boleh caya.Hehehehe best! Worldest!

Baru bace entry kak lotfi about hiprokasi, backstabbing and ect. Hmmm agreed with her. Setengah orang depan baik belakang kita backstabbing and yang best dia komplot dgn orang yang dia percayai dan orang yang dia percayai tu akan datang dan cerita balik best best hahahaha. Takpelah. Ingat jer what u give u get back. What comes around goes around. Sesuwai!

P/s : Mentua aku ada sini and suh aku masak kari ikan kering rabu ni. Matila rindu masakan menantu kurang asam ni!

3 Comments:

Blogger Masy said...

hahahah takpelah ikot ckp abah ko :D

x reti2 nk passkan 10% bonus kat aku. aku kan sohabat ko hahahahaha~

March 11, 2008 11:24 AM  
Blogger theroyalmonkey said...

zaida!!! didn't know u blog!!! good...good...!!! -rona-

March 11, 2008 7:18 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Masy,
Aku ikut cakap dia la aku masih di sini. Sebeb aku x ngundi la susah nak buat decision utk perak tau hahahaahahha

Rona,
Haiyoohh camana ko boleh jumpa aku ni? Habis la rehsia aku semua !

March 12, 2008 10:01 AM  

Post a Comment

<< Home