http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I want it!!!!!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 19, 2008

I want it!!!!!


Salam...

Alhamdullilah murah rezeki. My company has announced increement and bonus. Semoga panjang umur dan murah rezeki kepada smua bosses dan jugak staff semua. Belanja duit anda sewajarnya. For those yang nak apply VSS i wish you guys a very good luck. Wahh very dah Tai Tai dapat bonus dapat duit VSS. Belanja aku!! Lin!

Hmmm aku masih macam ni. Perancangan awal in progress. Dengar khabar mungkin opis baru kat Bukit Jelutong or maybe kat depan opis aku jer. Harap harap la jadik kat Bukit Jelutong. (Ni FINAL opis) Yelah dekat ngan umah aku tak jem. Sesuwai untuk jadik opis. Hehehehehe.... Amin Amin Amin.

Malam tadi aku tak leh tido mimpi ular! Ohhh.. orang tetua kata kalau dulu mimpi ular ada orang nak masuk meminang. Kalau dah kawen takkan ada nak masuk meminang? Nak mampos ker?! Matilah mekk... Pastu aku mimpi beg GAP tu. Haiyoh! Itu memang kene beli namanya la kan takkan la Bard tegamak nak tengok aku tak tido lena kan?! Belikan la beg tu untuk aku. Haipp bonus dia bulan 6 aku doakan dia dapat banyak bulan hehehehe and back dated increement from January. Yay!!!!

I got a new big big boss and new big boss. Hopefully we can strengthen our team to strike more fat bonus next year. Welcome Dato' Anthony Bujang and Mrs. Airin Zainol. Oklah got meeting plak. Will write again friday. Esok cuti hehehehehe and bonus are available tomorrow. :)

P/s : Next week aku cuti monday and tuesday. Yay!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home