http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Aku balik Penang.
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 27, 2008

Aku balik Penang.


Salam... Sepatutnya percutian 3 hari aritu aku kene menyelesaikan semua masalah berbangkit. TETAPI... yang bangkit tak setle aku balik ke Penang sebab mak mentua aku sakit. Hmmm dia sakit demam panas and sakit perut. And aku sebagai menantu mithali bersama dengan biras aku yang lain balik la kampung jeguk dia. Semua kerja rumah dari mengemas sampai memasak semua kami buat. And tak keterlaluan kalau aku katakan 2 abang ipar aku dan Bard was so IMPRESSED dengan kami iaitu isteri mereka. hahahaha... We take over the house and kitchen. We cooked together. End up banyak la lauk. Mak mentua aku terus sihat. My 2 biras ada anak. So i am also running around kejar anak anak diorang while the mother doing something else. Haiyoohh camana nak jadi mak ni. I am totally penat malam jer aku dah ZERO. Penat! Bard let me sleep through out the journey to Ipoh. Syiiookkk lepas singgah ipoh jap kami balik shah alam kul 10 malam and aku tido lagi sampai shah alam. Penat erk jadi suri rumah tangga!.

Ok lah aku nak balah dan esok sambung lagik.

P/s : Aku nak beli wallet sebab wallet aku dah koyak!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home