http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I dont want that bag!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, March 21, 2008

I dont want that bag!


Salam....

Bonus sudah selamat masuk ke dalam akaun hahahahaa and aku berjaya mengawal diri dari membeli apa apa lagi. Ada yang dah serbu Pavillion and OU beli handbag. Aku? Takmo ahh belum sampai tahap boleh pakai brand tu lagi. Kang beli semua tu tak cukup makan plak kang nak kene meminjam orang. Matilah mek. Sabor jerk.

Tadi aku meloloskan diri ke OU dengan kak lotfi. Wahh sudah sambar beg baru. Cantik. Reasonable. Aku ikut jer tadi cuci mata. Aku berjaya menahan diri dari membeli apa2. Aku akan beli next week masa gaji heheheehhe.... Ohh aku gi GAP. 3 kali tengok beg tu aku terus tak berkenan. Hahahaha aku memang camtu. Sib baik tak beli lagi. Selamat duit aku. Bard dah dekat 10 kali call aku masa kat OU tanya apa aku beli. Aku baik la tak beli apa apa lagi. Muahahaha. Tergugat gak iman tengok mende mende tu. Aku ada berkenan kat satu DKNY baby bag tapi fikir balik buat apa beli bukan ada anak lagi. kalau beli by the time anak aku kuar dah ada model lain. Ohh aku boleh beli kat kak Ikin dia nak beranak hujung bulan april ni. Maybe I shud by for her. Best erk!

Ahhh... yesterday aku gi umah Alia g tengok baju raya hehehehe awal seh diorang ni. Saja jenjalan umah dia yang cantik itu. Neway aku dah rasa bahang kenduri yang banyak ni. Belah Bard ada satu belah aku ada satu nampaknya kami kene belah diri memasing nak datang kenduri. Hehehehe...

Pagi tadi aku beli tix ke Kuching. hehee kau akan ke Kuching July ni. Yer che murss ok. Aku g ngan bebudak geng Langkawi aritu yang tak gi Noza and Lin jer diorang sibuk. Tak sabar ni nak naik kolek!!!! Hahaahaha And kami akan menyewa kereta kat sana. nak merasa drive kat Kuching aci tak? Hehehee....

Oklah aku nak chow. Arini aku drive. Ohh and I m on leave from next Monday to Wednesday nak habiskan cuti last year muahahaha... Korang semua kerja elok elok k. Tata....

P/s : Aku kene kuatkan iman heheheehehe Kak lotfi enjoy ur bag. memang cunnn!

3 Comments:

Blogger Masy said...

aku pon akan g kuching tp bulan 7 - opis trip. save duit mek lalalala.

tp aku nk ke KK jugek, ntah vila laa kan. insyaallah ade rejeki aku pegi laa dgn abg yaser. eh??? hahahah matilah berangan!~

March 25, 2008 9:46 AM  
Blogger Unknown said...

seronot giler dpt bonus yerr...
neway, i've changes my URL.
find me at http://iammrsmeor.blogspot.com.

daaaaaaaaaa

March 27, 2008 11:39 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Wahh masy aku sungguh jealous! Ko duduk kat mana?

Mel...
Aku dah tukar url ko kat blog aku. So would be able to jenguk from here hehehehehe macamana business? Ok?

March 31, 2008 5:20 PM  

Post a Comment

<< Home