http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: New perfume! Free Perfume!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 08, 2008

New perfume! Free Perfume!

Salam...


Hmmm last Sunday I got myself a new perfume and bard pun tetiba nak perfume jugak! Hehehe last last dia baya. Sesuwai jimat duit aku. He bought HUGO and aku GUCCI Envy Me. Sedap seh bau dia aku suka. Dah lama pun tak beli perfume so alang alang nak habis s aku beli la lain. Oppss bard beli la kat aku. Hahahaha

Ohh and thank you Cait!!! Dia bagi aku perfume jugak Heheheeh Alexander Mc Quinn occay. Matilah mandi namanya!

Semalam aku gi jumpa Amira from the Bank dah sign Letter of Offer. Alhamdullilah! So now the next process is waiting for lawyer to prepare agreement and sales and purchase document maybe dalam minggu depan siap then lepas sign pass tu Pejabat tanah. Ahhh ni yang akak risau Pejabat Tanah musti ala ala berkurun la kan nak tunggu. Maybe dalam bulan June or July rumah tu insya Allah akan bertukar ke nama aku. Minggu depan tuan rumah tu nak datang tunjuk umah and abah nak datang jugak. Aku suh dia tolong tengokkan umah tu kot kot ada apa apa dia nak ukur. Yelah tanya aku dapur tu berapa luas la kitchen kabinet yang camana nak suite la. Ha biar dia datang and tengok sendiri. Senang lerrr....

Ohhh lately ni balik kerja we spent a lot of time ngan Shebby and Lilo. Yes Shebby dah give birth to a baby boy (kot!) Shebby ni tak leh tengok anak dia kuar dari cage for sure dia akan gonggong anak dia masuk ke dalam cage. Kesian anak dia. Hope that anak dia tak sebissing shebby la erk.

Ohh tadi masa aku nak menghala ke toilet aku terjumpa la this woman dia orang kuat kat tempat aku kerja ni maksud aku bangunan ni. Usually dia senyum je ngan aku tapi hari ni dia cakap kat aku "eh cantiknya kasut so cute la ribbon tu" aku confused tu puji ker buat PR ker akak tak dapat tangkap lagi. Tapi aku senyum jawab thanks dan gelak jer la. Apa lagi nak buat takkan nak buat catwalk depan dia pulak. Neway dia ni pun kelass jugak kasut Gucci and handbag paling cokia pun Longchamp ok. So maybe dia tak pernah check out yang kasut murah ni banyak gak yang cantik heheheehhe...

This friday aku nak gi JB ada ntv7 at the mall event so will be back by Monday. Sian Bard tinggal. Ohh I think he will be fine. He got bunch of DVD and plenty of food kat umah while aku takde. Aku la kesian ok. Abby and diana kengkonon plan nak ajak gi Karaoke. Siap cucuk aku diorang nak gi Genting. Oit aku dapat subsistance allowence tau gi JB ko henggat free free erk. Hahaha Alhamdullilah bulan ni murah rezeki nampaknya. Bard tengah menghitung hari nak dapat bonus. Haruslah Zaida kene berkelakuan baik di rumah.

P/s : Pokok yang janice bagi ni semakin menguning nape erk? Sebab aku yang mandi ker sebab janice dah takde?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home