http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Starbucks Session dengan wartawan hiburan - Horror!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, April 28, 2008

Starbucks Session dengan wartawan hiburan - Horror!

Salam...


So camana weekend ok? Aku? Oklah! Not so bad. Saturday ada sesi bitching kat Starbucks Shah Alam Mall kul 9 malam sampai kul 12 malam. Gempak kan?! Gemak tanya lah siapa lepak lagi... Aku, Diana, Botak and Aimi. Haaaa apa lagi gossiping la maknanya. And I learnt something from Botak. Hahahahaha dia pernah syiookk kat aku sebab masa tu muka ku licin dan slim. Tapi lepas aku bukak mulut terus potong dia kata hahahahaha... Yes dia suka perempuan yang very da sopan santun and lemah gemalai dia tak suka yang agressive cam aku hahahahah neway dia dah jumpa pun. Kan Aimi?! So lepas lepak Starbucks sambung plak ke Uptown citer la zaman kat UiTM dulu kita ingat uptown ni ala ala Clark Quey kat Singapore la tempatnya ropenya haaa hamik ko. Botak yang kengkononya terror tu pun dulu ingat Uptown tu macam gempak hahahahah... End up kami balik umah kul 4 pagi and mandi then tido.

Sedar2 dah kul 9.30 apa lagi hari minggu adalah hari mengemas umah, mengemop lantai, melipat baju dan segala alah. Pastu dah siap semua... tengok tv tertidor kejap nak masak cam tak worth jer dua orang kan so kami gi makan kat TESCO EXTRA. Hmmm oklah. ...
So yesterday we had dinner at our place hmm tengah makan bard sibuk tengok F1. Haiihhh makan time is makan nak tengok tv semua lagi camna nal kenyang! and lepas makan bard gi ofis balik sebab dia keje petang. Hmm oklah aku dok uma sambil habiskan buku aku sampai tertidur. Sib baik dah gosok baju semua kalau tak matilah lambat!!!!!

Shelley aku doakan ko akan cepat beli umah heheheehe... jadik neighboor erk?! Ko punya housewarming besar sikit kot sebab umah ko besar lagik dari umah aku muahahahaha....


P/s : Nervous la. Sebab menunggu hari dan ketika.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home