http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Bard start kelas NCCS apalah tak tau...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, April 25, 2008

Bard start kelas NCCS apalah tak tau...

Salam....


Hmmm esok officially bard akan start kelas dia. Course apa aku pun tak reti la but something to do with CISCO. Dia cerita cam gempak tapi satu apa aku tak paham yang aku mengangguk bila dia cakap IP jer lain haramzzzz tak tau. Ohhh and dia complaint bila aku mengumpat dia kat blog. Yerla bis tu hehehehehe....

Ohhh Zach datang to OU. Kami gi makan kat nando's. Hehehee had a great time. Terus ceria lepas lunch. Thanks Zach. ohh not fogetting the bitching session! Tak baik tau! Hahahaah...


Erm... got my increment letter today. Alhamdullilah! Syukur... hehehehe suka suka! Tapi kene simpan balik la erk duit dah banyak habis beli umah hahahahah... Bard yang over excited. Wondering dia dah tak jadik ultraman ker? Hehehehehe...


Tadi kitaorang sibuk tgk The Breakfast Show sebab nak tengok Mazlan. Hehehe fayzrul cakap then we start standing in fron of our Plasma and watch Mazlan happily shopping at Ho Chi Minh! MAZLAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN.... Gue sungguh jealous. Tapi u look handsome on tv why ahh?! hint hint aku nak tix air asia please to Bali heheheheheh


Oklah got to go banyak kerja...

p/s : I am so saddddddd today!

4 Comments:

Blogger Masy said...

waa asek dpt increment je? jeles ni. rasanya baru aritu dapat bonus ni dapat increament plak huwaaa huwaa jeles.. murah rejeki ko ek.. alhamdulillah *sambil nanges jeles lg*

haruslah bard x jadi otromen, kang dia nk usha2 duit ko kang susah plk huahahahaha bard jgn marah aaa gurau je :D

April 28, 2008 9:21 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahaha.... rezeki beb alhamdullilah. Kalu murah lagik rezeki bulan 6 ni ada promotion plak kalau ada rezeki aku lagi ler.

Bard? Hmmm tak heran aiii duit aku. Aku ya tengah usha usha bonus dia muahahahaha.... Matilah kalau dia tau hehehehehe

April 28, 2008 9:50 AM  
Blogger eLLe said...

alaa zedaa, jeles gak..kite pon baru lepas bonus..la ni dpt increment tp cam dah habess je..nape erk?? ni blom beli rumah lagi..iskk..camne nii..huahuahaua..

ko nii...citer eppi2..then p/s ko sad la plaks..kompiuss btull..

April 28, 2008 5:18 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahaha yang sad tu kene put aside beb kene positive dulu bos aku kata.

Ko dah habis erk duit? Aku duit simpan dari lepas kawen ngan duit bonus dari tahun lepas semua dah labur kat umah. Matilah hutang banyak kat bank beli umah. First time utang bank hahahahahaha.... ehh ko punya loan camana? Ohh 400K punya umah house warming kene besar la dari aku muahahahahahahaha

April 28, 2008 5:22 PM  

Post a Comment

<< Home