http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Penang is HEAVEN of Jeruk....
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 03, 2008

Penang is HEAVEN of Jeruk....

Salam...

Today officially gue masuk ofis baru TV9. Best gak. Tempat aku yang paling best! Muahahahaha rupanya ramai aim tempat ni very da tersorok. Belum habis berkemas. Starting with update for upcoming Akedemi Al Quran Press Conference and Final. We are expecting 3000 people to attend the final. Maybe it will be more. I am so suprise. Aku henggat orang zaman sekarang ni tak interested on this kind of programs. Plus the rating was amazing. Aku speechless. Kudoosss team!

Yup just came back from Penang yesterday. Aweome! Kenduri kat Sungai Petani pun best. Paling best bila aku tak payah buat kerja hahahahaaha.... Mak mentua aku tak bagi dengan alasan belakang aku tak sihat and nanti lagi lambat pregnant! Umpphh! No komen mak! Hehehehe... Oh I have to say this. Mak mentua aku ni very daa rupanya just found out lipstick dia brand DIOR and compact dia Estee Lauder. Wahhhh!!! Kalah la aku yang krojer ni. Kata lakinya taukeh beras apa ada hal kan?!

And suamiku menjadi pengapit masa berarak and bersanding. Aku? Tukang gelak. Memula dia refused tapi lepas kene pujuk ngan pengantin dia ok ah. Masa bersanding dia bukan kipas pengantin tapi kipas diri sendiri? Voley laki mak ni diva sangat! Habis kenduri semua kami lepak kat buaian ngan pengantin so sedara mara yang takde kerja semua mengutuk la pengantin lama dan baru ni berbuai. Supaya cepat dapat anak... Haahhhaaaa no komen please!
Sempat berjalan dan membuat video klip sendiri di bendang. Ayah mentua aku pesan 3 kali kat aku and Bard.

"Ni nak pi melawat bendang ka? Tok sah dok masuk dalam tali ayaq noo... takut depa lepaih ayaq sat gi haaa haru apa nak jawab kat abah zaida nanti."

Elehhh.. kalau ayaq masuk aku kuat lentang la. Ni aku cakap jer kat sini depan dia aku mengangguk jer. Muahahahaha... Lepas habis beraksi di bendang balik umah mandi solat jamak so banyak masa aku and bard gi dating ke island. Best sioott jenjalan. Dedulu masa dating tak leh dating camni sebab ada jer jibraun yang mengikut. Hehehehee.... Best!

Dedulu masa aku kat UiTM aku selalu jumpa orang and dengar nama nama tempat yang sangat asing contohnya Balik Pulau, Ceruk Tok' kun dan memacam lagi. Yang lagi best I just found out kami ada sedara di Ceruk Tok Kun. We went to the place. Eleh biasa jer macam pekan kecil biasa. Takde la hulu sangat. Siap ada church paling besar di Malaysia kat situ ok. Hmm... So at least lepas ni kalau ada orang cakap dia dari ceruk Tok Kun aku bleh la eksyen cakap aku ada sedara kat sana. (Macamlah Ceruk Tok Kun tu LA!) Hehehehehe... ok per dari korang yang takde kampung tu huhuhuhu....

P/s : Amazing day!

Labels:

4 Comments:

Blogger Masy said...

tutup mata bayang kampung hehe

June 04, 2008 12:30 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Haaaa nampak tak weii? Nampak tak?

June 05, 2008 6:45 PM  
Blogger GEREK ITU ALIA... said...

jeruk aku buat lagi hebat!tak caya tanya abby,....abby balun satu balang!

June 06, 2008 11:45 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Beb Abby tu ko bagi apa apa pun dia balun.... Jangan kata jeruk ko pun kalau dipanggang mau dia telan sekali.

June 06, 2008 11:49 AM  

Post a Comment

<< Home