http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Sad nite
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, May 30, 2008

Sad nite

Salam...




Semalam aku balik rumah while bard kerja petang. Then aku tengok tv semua citer sedih. Bleh? Hallmark citer sedih. AXN pun citer sedih. AXN show Kidnapped and Hallmark aku lupa citer tu apa title dia. Nanges ahh sikit.

Today masa bard hantar aku gi kerja aku rasa jalan tak jem sangat dan rupanya baru aku perasan cuti sekolah dah start dah. patut lah. Kalau tak mampoih kekeng! Kekadang aku fikir apa nak buat nak bagi jalan tak jem erk? Hehehehe... Naiklah LRT kalau korang larat la aku gi Hotel Nikko naik LRT pun dah tobat seh! Yelah penuh. Ohh and thanks to Botak & Diana dengan statement korang..

Botak : Ko tau ker naik LRT? Public transport tau?
Diana : Entah dia ni ko tau ker wei..

Oiitt ko henggat aku ni useless sangat ker? Canteek sikit! Aku tau la beli ticket and aku tau la nak bus and LRT. Ko tanya Elly dia mabuk tak naik LRT muahahahahahaha.. Kantoi!!!!

Hari ni adalah hari terakhir aku and Faiz bekerja di ntv7. Bermula 1st June nanti aku dan Faiz akan bergelar Warga TV9. Hmmm... aku dah habis kemas tinggal nak angkat barang jer lagi. Maybe petang sikit la erk angkat nak siapkan checklist dulu. Ohh nak kene hantar hand over to Lotfi and Emilya dulu. Apa apa pun monday ni aku cuti. Gue balik kampung malam ni balik Penang!!! I can smell the ocean already la. Monday petang aku datang ofis jugak ada meeting at 4. Hehehehe.. rajin erk? Ada kerja kenelah rajin.... takde kerja nak buat rajin pun susah ma....

Oklah off for lunch!

P/s : Berdebar debar 2 3 hari ni napa erk??!!!

Labels:

2 Comments:

Blogger Masy said...

by dis time musti ko dah ade kat tv9 - dekaaaat di hati eheheh~

June 02, 2008 9:45 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Dahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh heheheheeh

June 04, 2008 11:53 AM  

Post a Comment

<< Home