http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Pagi yang Cerah...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 04, 2008

Pagi yang Cerah...

Salam...

Pagi yang cerah petang yang kelam. Lepas tu hujan pun turun mencurah curah. Haaaiihhh.. hari tak berapa baik ditambah dengan harga petrol naik! Huhuhu... Siapa yang untung siapa yang rugi? Tah la aku pun tak tau la. Yang penting sekarang full tank aku RM100!!! Thank you!

So semalam jem di merata rata malaysia. Aku dengar kat langkawi habis minyak terus! Yang aku bengang sebelah Sri Pentas ni ada 2 petrol pump also penuh. Hey aku tak paham kalau isi arini pun esok lusa bukan nak isi balik minyak dengan harga baru ker? Apa apa pun lepas ni aku akan guna SHELL lebih kilometer and infact aku pakai SHELL for almost 6 months already and terbukti. (Oit SHELL bayar aku!)

P/s : Oklah got to go nak sambung meeting....

Labels:

2 Comments:

Blogger Masy said...

aku pakai petronas. tp hari terakhir sebelum minyak naek aku tpaksa laa isi shell huhu

June 06, 2008 9:20 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Ko pakai petronas pun ok beb janji petrol jangan air udah...

June 06, 2008 12:53 PM  

Post a Comment

<< Home