http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My 7 things...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, July 02, 2008

My 7 things...

Salam...




Aku amik ni dari masy.... Haa.. memang aku free sesangat sekarang.

7 tentang diriku
- Aku anak sulung dari 3 adik beradik
- Aku adalah anak perempuan tunggal
- Aku dah kawin dengan Ahmad badrul
- Aku dah kawen 2 tahun
- Aku suka laksa!!!!
- Aku suka laut
- Orang kata aku garang tapi tak... sebenarnya

7 yang menakutkan aku (Dalam dunia)
- Ular
- Bersalin
- Tinggi (tapi flying m ok)
- Injection
- Dukung baby baru lahir
- Lonely
- Tido sorang (hehehehe mengada erk)

7 lagu-lagu yang aku suka
- Anything BSB
*alamak aku ada suka banyak lagu tapi aku lupa dowh....

7 mende aku suka sebot
- Pehey!
- Serious?
- Habis tu?
- Siot!
- Beb?!
- Apa kata....
- Eh...

7 perkara yang amat bernilai
- Nyawa aku
- Ahmad Badrul
- Family
- Rumah baru
- Future child
- Pengetahuan
- Pengalaman

7 perkara pertama berlaku dalam hidup ni (soklan tak lengkap)
- Hidup sebagai seorang khalifah
- Belajar naik besikal (jalan straight je kalau amik korner sure jatuh balancing besika tu la rosak)
- Pandai swim
- Masuk universiti
- Bercinta
- Masuk bendang
- Kawin
*eleh kalau 8 things boleh aku sambung masy. Tapi ko bagi 7 jer...

Aku nak tag si Rona, Zach, Lotfi,blosso and Shelly!

Oklah got to go esok ada PC 3H2M. Hosted by Dr. Fadzley and tetamu yang akan datang esok adalah Mejar Dr. Faiz. Haaaa...... nanti aku updates.

P/s : Arini aku ada bowling tournament tapi aku tak main.....

Labels:

10 Comments:

Blogger Masy said...

ohohoho aku ada tag ko ek? mesti da lama ni smpi aku pon tlupa wahahahah!!~

July 07, 2008 9:52 AM  
Blogger theroyalmonkey said...

aiyo..saja nak menyusahkan aku kan...heheh nanti aku buat!

July 07, 2008 12:27 PM  
Blogger shuqster said...

Beb... patut hari tu ko jadi pompom girl! Hahaha!

July 08, 2008 9:01 PM  
Blogger the associate said...

kau kuat makan, tu KAU TAK LETAK.

July 09, 2008 5:40 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Masy,
Ko tak tag aku la aku saja buat

July 09, 2008 7:39 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Rona,
You have to do it CEPATTTT!!!

July 09, 2008 7:40 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Shuq,
Pompom girl? Hello see the leg ok>!

July 09, 2008 7:40 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Zach,
VAVIS erk ko!

July 09, 2008 7:41 PM  
Blogger eLLe said...

isk..kena tag kee..satu hal laa plakkk nak menjawabnye nye..

July 10, 2008 8:56 PM  
Blogger shuqster said...

UPDATEEEEEE!

July 11, 2008 12:16 AM  

Post a Comment

<< Home