http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Bom diletupkan di Tambun.
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 24, 2008

Bom diletupkan di Tambun.

Salam...



Need to siapkan semua kerja before gi bercuti. Aku cuti tak lama kejap jer. Anyway, I got a new PC slim screen. Laptop? Own by my department already. Tapi kalau sesiapa nak pakai dari dept ni dia boleh amik dari bilik kak farah heheeheh....

Abah pesan nak telur ikan terubuk. Bard tanya kawan dia and it will cost us RM 150 per kilo. Oklah for mak ngan abah oklah. Senang nak bawak balik pun. tapi kalau mak nak tikar aku akan hanyutkan kat laut. Budget dia akan sampai kat sungai pinji tambun dalam lepas raya la kot. ok per mak?!

Haa... aku nak eksyen sikit ni. Aritu kan kecoh pasal jumpa bom kat Ipoh tu kan? Dengan bangganya aku nak cakap tu la kampung aku. Cantik tak? hehehehe.... cantik occay! hehehee abaikan beg pasir iteww. Yang gunung kat belakang tu kan?! Umah aku mengadap gunung tu ler. Haa..... cantek tak? Neway semuanya selamat. Aku tanya abah apa dia buat aritu...
Aku : Abah, apa abah buat masa tu?
Abah : Tak buat apa tengah mesin rumput.
Aku : oit orang sibuk letupkan bom abah sibuk mesin rumput.
Abah : Biarlah diorang letupkan tu. Diorang tau la buat diaorang dah g latihan.
Aku : Yelah tapi mana la tau...
Abah : Kun faya kun...
Ni yang aku maleh ni... Bila aku agak agak boleh nak kalahkan dia musti ada kuar ayat ayat yang aku takleh nak sambung tau.
Oklah got to go... Nak gi Putrajaya umah ipar dan mentua aku. jumaat ni mentua aku nak balik naik ketapi. So boleh la aku nak mencuci mata kat KL Sentral.
P/s : Shebby beranak lagi kali ni 6 ekor!!!!! Matilah aku plak yang jadik baby sitter!

Labels:

10 Comments:

Blogger Masy said...

ooo ngadap gunung lagi, hebat!

June 25, 2008 9:44 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Haruslah kampungku indah dan permai kaedahnya occay! hehehee Beb excited tak nak gi kuching?

June 27, 2008 2:25 PM  
Blogger Masy said...

ku cuba excited ni wpon tgh sengkek. tp takpe, aku ttp rasa epy jugek! ko dah excitedkah? ;;)

June 27, 2008 4:35 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aku? Wajib so the excited.... Sampai nak beli kasut baru bleh? takde kene mengena.

June 27, 2008 5:06 PM  
Blogger Masy said...

aikk sama je dgn aku ahahahah!! pastu ade keinginan plk nk beli baju baru. bengong sunggoh ahaha

June 30, 2008 9:38 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Baju baru tu taklah aku fikir hehehehe Aku nak gi Sarawak Cultural Village and jalan jalan kat pasar saratok waktu malam pastu nak gi Sarikin shopping so kene lah cari kasut sesuwai kan nanti... tak selesa -----> zaida poyo.

June 30, 2008 6:45 PM  
Blogger Suria Khamis said...

zaida!

happy 2nd anniversary!!

and what, you think i won't remember? LOL

p/s: am back to blogspot

July 01, 2008 9:38 AM  
Blogger Masy said...

haah ek arinie eniberseri ko. nmpk kat atas nun. epy eniberseri dear dude!~

July 01, 2008 2:24 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Suria,
Thank you! I thot u forgot.. i remember urs on 18th aug rite? Ke salah?!

Yup will change the link! immediately.

July 02, 2008 8:06 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Masy...

Thank you!!! I like! So ko bila plak?

July 02, 2008 8:06 PM  

Post a Comment

<< Home