http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Federer, Nadal, EURO?!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, June 09, 2008

Federer, Nadal, EURO?!

Salam...

Sekarang ni tengah demam EURO. Aku terasa tempiasnya jugak bukan sahaja kat opis yang dah ada ala ala little EURO dengan party bagai tapi jugak kat rumahku sendiri. Yes... hari hari remote astro maupun DVD telah dimonopoli oleh Encik Bard dan akak sungguh tertekan hehehehe.... Nak lawan dosa kan?! Apa lagi aku gi la beli buku kat MPH la shah alam mall la and latest kat Botak. While dia tengok tv aku habiskan buku aku semua.


Aku impressed gak ngan asben aku ni. Masa memula tengok French open tu aku join la jugak sebab si Aimi kata malam tu final so aku nak tengok la Federer beraksi. Aku tak jangka la dia nak kalah yer la pemain no satu dunia. Bard ni sibuk la explain kat aku macam2 pasal tennis. Ohh laki aku bukan sahaja minat F1 tapi dia juga minat Chealsea, tennis, mancing dan last but not least dia ada minat gak ngan band band kat Indon erk. Malaysia dia minat Indie band yang aku pun tak kenal sangat cam Hujan and Meet Uncle Husain. Ni pun aku belajar dari Lotfi. Kalau tak hmm.... haramzz....tak tau.
Oklah got to go.... Chao sin chi.

P/s : Aku sungguh gumbira dalam hati....

Labels:

4 Comments:

Blogger Masy said...

ok laa tu laki ko heheh. ape yg ko hepi sgt tu, takmo share kaaa

June 11, 2008 9:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ko tak stated kat situ pon laki ko minat kat aku... tak dapat menerima kenyataan ekkk

June 12, 2008 12:32 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Tu la lakiku....

Happy tu later la beb hahahahahaha

June 12, 2008 11:38 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ohh yang tu dia tak pernah cakap pun elly? Ko perasaan erk?

June 12, 2008 11:40 PM  

Post a Comment

<< Home