http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My 2nd anniversary prezziess
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, July 11, 2008

My 2nd anniversary prezziess

Salam...


Ya.... aku sungguh gumbira ada orang telah menghadiahkan ticket ke Kota Kinabalu untuk honeymoon... Yay!!!! Going there maybe lepas raya sebab end of this month nak gi Kuching pastu nak pose then raya. Haa... planning nak bawak parents aku sekali kalau dia nak ikut la. Haa boleh la aku beli 2 tix untuk anniversary diorang yang ke 28 tahun muahahahaa.. Yes anniversary diorang sama ngan birthday aku. Tahun lenlain la.



Aniversary diorang - 12 October 1980

Birthday gue - 12 october 1981 (alamak kantoii)


Urusan jual beli umah sudah selamat. Duit semua dah settle. tengah tunggu entitlement umah tu kepada Puan Zaida sahaja heheheheh. Yess... Selepas perit jerih kerja dan simpan duit. menahan dari membeli barang barang idaman now..... Aku dah boleh belanja sampai mati! Hopefully hubby tak baca ni. (I bet he will!)

p/s : busy gilerrr... neway next week nak gi KUCHING!!!!!!!

---- yes kak lotfi mau kirim apa dong?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home