http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My JB trip
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, July 21, 2008

My JB trip

Salam...

Semalam pagi jam 10.30 pagi aku berangkat ker JB. Penerbangan mengambil masa 45 mins jer. TAPI. Aku memang tak comfortable la flite tu. Kenapa? Aku naik MAS tapi because of the weather. The aircraft tak stable sangat and bila nak landing pun a bit goyang. Tapi smooth landing! Dah la aku kene jalan jauh dalam KLIA tu menuju ke Gate A11. Jauh ok. Aku duk dengan Kak Farah sebab buss class ticket dah habis. Fahrin Ahmad pun dok gak sekali sambil gossip gossip. Kitaorang tanya komen dia pasal Linda onn wat statement nak kawin lepas baglo siap. Dia sengih jer. Akak konpiused. Last sekali...




Aku : Cuaca tak elok kan?
Farah : Hmmm.. pilot ni tau ke tak bawak ni?
Aku : Haiih dah nak sampai baru u nak tanya? (Masa tu flite prepare landing la...)
Farah : Aku takut tersangkut kat pagar airport ni jugak kang.
Aku : Matilah kene mengucap bebanyak!

Boleh tak flite tak landing lagi dia dah cakap pasal sangkut kat pagar. Matilah aku... Sesampai jer muka toye sebab pening dan loya. Tapi at least safe la erk. kalau tak.... nauzubillah!

Amik limo sekali ngan Datin Sri Normala ke M Suite Hotel. Fahrin? Dia dijemput oleh parents dia. Sesuwai! Sampai hotel letak barang terus ke Audition. Ada few candidates yang boleh di ketengahkanla. Dalam kul 5 habis dah takde candidate. Boss nak gi massage kat SPA. Apa lagi aku pun join la. Geli la jugak urut urut ni tapi ada yang sakit gak. I think i dont enjoy the massage. Maybe next time I will do the mandi lulur bagai. Aku haruslah bising sakit hahahaha... Mak tak biasa disentuh ok... Hahahahaha...

Oklah got to go pagi tadi aku mangkit jam 5 pagi sebab nak gi airport. Balik tadi the flite ok... tapi kene air pocket banyak kali gak sebab JB cloudy. Camana la aku nak gi Kuching minggu ni. Aku kene amik pills la erk kalau tak maunya muntah kat bard. Hehehehehehe...

Tadi air asia call aku managed tukar flite bebudak ni sama ngan aku. Yay!!! thank you air asia. Mazlan Air asia ni bagus vary diplomasi. Psstt make sure flite aku tak delay ok! kalau delay... haa... ko tau la ko akan kurus tanpa slimming session. Habis la ko gemuk!

P/s : Masa SPA session mbak tu kata badan aku banyak angin. Maknanya kalau aku buang angin aku akan jadik kurus ker? Tak erk?

Labels:

10 Comments:

Blogger Masy said...

aritu pegi balik kuching pon gitu laa.. bad weather. hujan masa balik. tp mmg goyang2 dan landing siap melanton lagi hahahaha. apepon gua enjoy je, yg penting x terhempas opsssss!!!~

ckp dgn fahrin tu.... aku......

eh takmolah. hehe

July 22, 2008 8:32 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Tu la pasal aku pun dah takut ok.... Ko ni tak sayang mulut erkk....

Nak cakap apa ngan Fahrin? Apa apa?

July 22, 2008 7:46 PM  
Blogger eLLe said...

mcm bes je spa...manja2kan diri..tp hal urut2 ni, kite pon x gemar..maklumlaa x biasa badan ini disentuh2 dipicit2..huhuhu..

jeda..jom buat therapy ikan..hhuhuhu..

July 22, 2008 10:19 PM  
Blogger Masy said...

aku kem salam je hueheheheh

July 23, 2008 9:15 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Elle.. geli taw. tak koser aku dah. Therapy ikan erk... tu pun aku kene pikir gak sebab diorang kata geli.

July 23, 2008 1:51 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Masy.. kim salam pak abu samah la erk... hahahahaha

July 23, 2008 1:51 PM  
Blogger eLLe said...

aah..dengar2 buat therapy ikan tu menggelikan..tp lepas therapy, kulit kaki akan smooth..

itu amatla diperlukan olehku..since tumit ni dah pecah2..ahahha..

July 23, 2008 6:11 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Tumit pecah matilah.... camana boleh pecah ko hentak kaki kuat sangat ker?

July 23, 2008 6:20 PM  
Blogger eLLe said...

apenakk buat..paham2 je laa"underweight"..huhuhu..

July 31, 2008 11:57 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ohhh underweight erk?

Banyak la ko...

August 01, 2008 9:35 AM  

Post a Comment

<< Home