http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: No story actually
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, July 23, 2008

No story actually

Salam...



Actually aku takde mende nak citer tapi sja nak update jugak supaya aku tak disamakan dengan fayzrul yang malas tu muahahahaha...

Excited nak gi kuching. Aku sebenarnya excited nak gi Waterfront, Sarawak Cultural Village and Semenggoh. Ohh not forgotten si Elly managed to get us a transport to go to Sarikin. Shopping yay!!!! Aku rasa bard akan buat khutbah jumaat while aku packing baju.

Jangan shopping sangat. Nanti nak masuk umah kita pakai duit banyak nak beli lampu kipas semua ok.

Aku anggukkan jer tapi aku tetap hahahahahaha...

P/s : Masak la lemak wahai zaida....

Labels:

15 Comments:

Blogger Masy said...

betoi tu jgn soping sgt.. aku yg x soping sgt ni pon dah xleh nk mkn lengkap 3 kali sehari. kene cut - mkn skali je huhuuhu

July 24, 2008 9:11 AM  
Blogger zaida Ismail said...

muahahahah matilah ko akan lagi slim dari selalu. Aku bab lain boleh cut tapi makan depends..

July 24, 2008 9:54 AM  
Blogger wallpapersdeco said...

hi have a nice day.. looking for wallpapers for your house? or your friends/relatives interested, visit my blog! thanks

July 24, 2008 7:27 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Apehy la suh aku tengok wall paper plak nih!

July 24, 2008 8:17 PM  
Blogger eLLe said...

hey jeda..updatelaa tempat2 menarik kat kuching tu..mane tau kite ada plan nak gi sane lak, bleh ar kite rujuk ko punye blog dulu..huhu..

tp kite rase nak gi kundasang sabah dulu ar..jomla..ke ko dah pi?

July 29, 2008 8:03 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aku plan nak gi KK lepas raya. Jom ler. Kundasang memang menarik lagi menarik kalau kita minum teh di kaki gunung kinabalu sambil menyaksikan orang mendaki gunung.

July 30, 2008 3:31 PM  
Blogger theroyalmonkey said...

ala... nak pi lepas raya...apa kelas??? pi la masa raya...aku ada kat sana!!!! aku bole bawak ko jalan jalan!!!

July 30, 2008 8:56 PM  
Blogger eLLe said...

waa menarik tu jeda..kite pon kalau bleh nak plan gi lepas raya b4 cuti sekolah..

ko dah ada tiket ke?? hotel??

July 30, 2008 9:39 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Rona... ko nak kene tampor ngan aku? Raya pehey plak aku nak g cuti nanti jadi Si tengang aku takmo

July 31, 2008 10:01 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Elle... ticket aku dah ada tapi takde date orang bagi pwezent aritu. Hotel pun takde lagi aku tgh survey ni.

July 31, 2008 10:02 AM  
Blogger eLLe said...

weh kite p mase week deepavali tu..25 till 27 october..kite dok tm resort je kat kundasang..jomlaaa sekali..

x jumpa di kl, kite jumpe di kundasang..huhuhu..

August 05, 2008 7:06 PM  
Blogger zaida Ismail said...

25 - 27th sounds good jugak. Nanti discuss dengan bard. Ko dok TM aku nak dok mana?

August 06, 2008 9:37 AM  
Blogger eLLe said...

hrm..kimae ada 2nd thought laks since fare ticket beza dlm RM100 antara p kk and medan/lake toba..hrmm..kalau ko, ko pilih mane?

ko nak dok kat kundasang TM ke? itu kat kaki bukit kk..bole je kite arrangekan..2 mlm around RM100++ skit je..

August 06, 2008 11:23 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Haaa murahnya tick gi Medan. Air Asia?

Ehh Aku nak bayar kat siapa?

August 07, 2008 9:54 AM  
Blogger eLLe said...

aah air asia laa..

ko ckp psl bayaran ape jeda?
kalau psl bayar bilik, kite dah book dah, tp since dah x jd, x proceedla..

tp kalau ko nak, xdehal..ko buat bayaran kat kite, kite akan bayarkan kat sri intan..

nak buat bayaran terus pon bole, kite kasi no akaun maybanknye..tp book atas nama kite la..

August 11, 2008 7:43 PM  

Post a Comment

<< Home