http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Aku tak tau
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 30, 2008

Aku tak tau

Salam...

Today aku half day because esok raya. by right i should be on the road heading back to ipoh! Gross! I am hungry. Baby? I dont know dia hungry ke tak. Some people asked me nak girl ke boy. Bard pun kene tanya soalan yang sama. Which we cant answer. At this point of time aku rasa kami terima jer lelaki or perempuan as long sihat.

Ada orang predict aku akan dapat boy. Tu based on food yang aku amik. Ada orang predict girl. So the moral is dengar jer percaya jangan. Aku excited nak tunggu perut aku membesar. I like. And aku baca tak http://www.babycentre.com/ banyak experience yang aku akan dapat from the pregnancy. The baby in my tummy will start kicking, hiccups or swimm. Errmm aku tak sabar dowh! Camana la rasa dia erk. Ada a few woman yang at my status 8 weeks dah ada yang dapat nampak perut dia buncit. Best! Ada yang segala galanya membesar like boobs. Au? Ada la a few yang dah start tukar saiz. Waiting for the tummy to become besar.

Oklah got to go its already 2.30pm. Gue mau do last mins shopping before balik umah and also nak packing baju esok kan nak balik raya dah.... Hopefully esok jalan ke Ipoh dah tak jam! kalau jam aku akan pasang siren suruh semua ketepi emergency nak balik raya ni.... hahahaahaha
To all aku nak ucapkan Selamat hari raya maaf zahir dan batin sekiranya ada terkasar bahasa atau terlanjur kata yer. Selamat hari Raya Aidilfitri....

Labels:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

babe.. aku harap ko selamat balik kg & balik KL. JANGAN LASAK2 SANGAT!

October 03, 2008 7:45 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hi babe.. lama tak dengar cerita. Selamat hari raya to you too... Jangan lasak erk?! Will do! Hehehehe

October 07, 2008 9:12 AM  

Post a Comment

<< Home