http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I m 2 months already.
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, September 29, 2008

I m 2 months already.

Salam...

Today aku dah masuk bulan kedua!. Excited but a bit nervous because I havent see 'him' yet. Going for 2nd scanning on 7th oct hope to see him. I m still at the opis siapkan apa yang patut plus need to be at the ofis on the 1st raya for the Ketupat Rendang Kopi O morning show 9 hours LIVE from Sri Pentas. Tahun ni kerja tahun depan aku tak kerja hehehehehe...

Now is Raya eve here i am stuck at the office. Siapkan kerja weh. Esok I will be at the ofis till 10 am then gua chow balik Ipoh with our raya outfit. pesanan? Ohh tu aku dah pesan awal kat abah aku...



Aku nak makan..
1. Kari ayam kepak and peha
2. Lemang yang lembik kat bahagian hujung
3. LAKSA!
4. Putu kacang
5. Ketupat palas.

Ni untuk raya pertama weh... raya kedua dah beli barang basah hahahahaha.... Idiot! I just want to go back!!!!! Ohh tahun ni aku akan dapat banyak duit raya dari ibu bapa, mentua, makcik dan pakcik. Last la ni dapat duit raya. Tahun depan anak aku plak. Aku tukang kutip heheheehe...

Neway raya ketiga petang aku akan balik ke penang. Tahun ni raya umah aku so raya ketiga balik penang. Tak tau apa juadah kat sana. Laksa kot sebab ada 3 orang hantu laksa nak balik. Mak mentua aku dah rasa tak mencabar tugasan dia raya sebab everytime raya jer masak laksa untuk 3 menantu dia. bistu kang aku suh buat rendang tok kang mau menerap kat dapur. Hey apsal sembang makan jer ni?

Tadi aku call abah dia tengah sibuk beli barang nak masak lemang. Worldest ok lemang hj mail! Special request some more! Oh my god! Alarming! Aku memang nak balik kampung!

P/s : Tak sabar nak balik Ipoh!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home