http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My new House!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 24, 2008

My new House!

Salam...

Kitaorang dah dapat kunci ke rumah baru Yay!!!. So semalam dah pasang lampu and kipas. Air cond? Ahhh as of now tak kot because aku tak tahan sejuk hahahahaha... And i realized that bard begitu asyik dengan rumah baru. Ohh and the entire lampu and kipas dia yang pilih. Aku tak blame dia sebab mana ada aku time nak gi tengok bende bende tu. So... aku tak leh nak complaint banyak la... Mak redho...


So hari ni dia akan gi mencuci umah tu. Then esok kitaorang akan angkat barang le. Dijangkakan Mak, Abah, Boy, Udin and Tuah (Cousin aku) akan datang esok membantu mana yang perlu. Abah takut sofa aku koyak bila orang lain angkat hehehehe... Suka hati ko la Haji Mail. Apa apa pun aku cakap kat mak esok aku nak makan kari daging ngan kentang heheeheheh... She said ok. Ahh sedapnya masakan mak. Aku ni ya ya jer kang tak makan.

Ohh received MMS from Ayuz. Dia baru je give birth on 18/10/08. Haaa... to a baby boy name Hayden Faliq. Sedap siot nama. Sesedap memandang anaknya. Aku nak upload cable takde nanti la aku tolong upload. Aku rasa la kan muka dai cam Yo la ayuz hehehehe jangan marah ahhh... takpe beb janji dia memang handsome tu yang penting hehehehe... Welcome Hayden Faliq!

Oklah nothing much to say kang aku nak balik tolong mana patut aku dah la di banned dari mengangkat barang. So aku tolong kemas kemas apa yang patut... Firstly kene selamatkan barang barang aku heheehehhe...

Selamat bercuti panjang kengkawan...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home