http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I like the shoes!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 29, 2008

I like the shoes!

Salam...

Yesterday I went to Suria's house kengkonon nak amik barang then last sekali kitaorang masuk beraya. Sejam lebih gak lepak kat umah dia and Bard nak asah skill melayan Ian. At first Ian takut ngan dia sebab dia ada janggut hahahahah tapi lelama Ian dah start sembang ngan Bard. Sebab Bard je melayan dia. An, Suria ngan Aku sibuk berborak. To Suria thank you for the Aigner punya kasut saya sangat suka!!! Nanti boleh la melaram!!! Thank you SURIA!!!


Malam tadi mak call. Dia ada cakap pasal ada kawan dia ni anak dia dapat kembar so dia suh aku berkawan dengan minah ni untuk tanya hal hal yang berkaitan. Katanya dia tak tau nak ajar aku sebab mak aku takde experience kembar. Hmmm neway aku dah pun cakap ngan Kak Diana yang ada anak kembar perempuan so there are some tips dari dia. Hah... not easy to jadi mak ni kan?!

bard dah tak boleh tolerate dengan budaya makan aku yang semakin berkurangan. To tell you the truth aku dah tak suka seafood at all! Dulu ketam is my favorite tapi la ni ketam tu aku rasa cam dinasor yang tak menyelerakan. Apa yang aku suka adalah yang manissss jer.. and craving for bihun sup mak dengan cili kicap. Best siot! minggu ni aku nak ke Muar ada Sua Rasa. Apa makanan yang best kat sana erk?

Oklah got to go. have to attend meeting then ada jamuan raya... Aku dah lapor giler!

P/s : I need a pair of comfy shoes warna gelap!!!

Labels:

4 Comments:

Blogger Masy said...

dua tiga bulan lg mebi selera ko akan dtg balik. mintak la vitamin naikkan nepsu makan kat doktel xleh ke?

October 30, 2008 8:30 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Takleh ler... dr kata normal tapi dia suh aku paska makan....

October 30, 2008 9:52 AM  
Blogger Suria Khamis said...

awal2 memang takde selera makan babe. nanti adalah... silap2 ko asyik nak makan jer... muahahaha!

tgk tu, dah dapat kasut pun nak demand kasut lagi. hee heee...! thanks for coming and beraya-ing. walaupun rumah parents aku time tu... makasey!

October 30, 2008 12:21 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ohh awal awal erk till what month?

Weii that kasut cantik dow sayang nak pakai. So this is one of the reason kenapa aku nak beli kasut baru.

October 30, 2008 9:29 PM  

Post a Comment

<< Home