http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Potluck untuk perempuan sahaja
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 05, 2008

Potluck untuk perempuan sahaja

Salam...

Aku plan nak buat potluck kat umah aku sabtu ni. Tapi untuk perempuan jer memandangkan Bard kan ada class. So aku decided untuk buat potluck dengan kengkawan terdekat memandangkan aku akan makan lunch sorang. Heheheh aku sponsor lokasi, nasi dan air. Yang lelain tu bebudak ni la bawak.

Elly : Air punch wajib
Diana : Sayur
Tania : Gulai Lemak Ketam
Metsu : Sambal ikan bilis
Wirda : Buah buahan
Aku : Beli gulai lemak ikan merah tersedap di dunia / sambal tempoyak best.

Bila bard tau plan kitaorang terus dia nak balik lunch tengahari boleh? Ni semua kes nak spot check la kan. Ke dia nak nyibuk makan sekali la tu. Whatever.

P/s : Craving for Ikan merah goren pon sodap!

Labels:

4 Comments:

Blogger Masy said...

masa tu pastikan mkn manyak2 tau jeda. kasik beso sket badan tu tauuu

November 07, 2008 8:43 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Haaa ramai orang cakap aku semakin mengecil mau aku kene drip dengan glukose 20hb ni matilah mek!

November 07, 2008 9:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

I want not agree on it. I over warm-hearted post. Especially the appellation attracted me to review the unscathed story.

January 16, 2010 2:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Genial fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

January 20, 2010 11:06 AM  

Post a Comment

<< Home