http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Azah's turn...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 18, 2008

Azah's turn...

Salam...
Last weekend trip ke Lumut best giler aku rasa cam Amazing Race pulak yer la semalam pagi lepas breakfast kami sempat merayap ke Pulau Pangkor. Yes saja sighseeing bila lagi nak naik ferry gi sana. hahahahaha... Best siot sambil membeli belah ikan bilis dan ikan masin yer bukan handbags Puan Suria. Tinggal badan aku jer tak bau ikan masin.

On Saturday sampai Ipoh awal dalam kul 1pm. As per tekaan aku menu hari itu adalah...

1. Kari Kepala Ikan Merah - Betul
2. Sayur - Sayur sawi Bunga
3. Ayam Goreng or Ikan Goreng - Ayam Goreng Kampung
4. Sambal Belacan - Betul
5. Ulam Ulaman - Betul iaitu Timun
6. Sup tulang
Air...
1. Tembikai
2. Fresh orange

Terror erk aku. Makan takde kesian aku makan cam dah 10 hari tak makan. Menyesal tak tapau bawak ke Lumut. Malam tu lepak kat waterfron makan Lamb jer. Isk isk...

Aku sampai dari lumut lewat petang semalam. bard bawak aku gi jumpa kengkawan dia kar rahman. Masa dalam perjalanan fon aku bunyik.. It's Azah...

Aku : Ha azah... napa
Azah : Oii Zaida ko kat mana?
Aku : Baru nak gi dinner aku baru sampai dari Lumut napa?
Azah : Ehh zaida... aku dah pregnant 6 weeks....
Aku : Alhamdullilah Azah........ Bestnya...

Ehh apsal aku pulak yang over ni?! hahahaha.. actually ramai dah orang suspect dia preggy sebab dia makan banyak. Pastu badan dia nampak berisi sikit lately. Aku jer tak perasaan sebab dia memang kuat makan. Nahh sekali betul daa... Anywaycongrat's Azah... Now boleh buat club dah la kat sini.009 Mommsy!!! Wuahahahaha

Labels:

4 Comments:

Blogger Masy said...

bjangkit2 lak ek korang peknen ehehehe. alhamdulillah rejeki :)

November 18, 2008 4:12 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Tu la erk... camana erk..

November 18, 2008 4:14 PM  
Blogger theroyalmonkey said...

ini mana adil...drama back to back...slot penuh...matilah aku dah kena trigger..so aku kena buat pre production...tapi dengan production house mana ni???

November 18, 2008 5:23 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Biasalah beb tunggu drama kawen ko lambat kami proceed dulu so boleh ko plan drama kawen ko atau Liyana hehehehehe Aku doakan korang cepat kawen Amin Amin Amin...

November 19, 2008 9:43 AM  

Post a Comment

<< Home