http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Nndarr Pregnant jugak!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, November 14, 2008

Nndarr Pregnant jugak!

Salam...

Chatting with nndarr tadi dia sibuk nak gi Miri for kerja dia la 10 hari...

Aku : Oitt buat apa
nndarr : Aku tengah buat kemas kemas ni nak gi Miri.
Aku : Kecoh la ko...
nndarr : beb ko tak lapar ke?
Aku : Ko jangan tanya aku sentiasa. Apsal?
nndarr : Aku rasa aku mengandung la...
Aku tertelan air batu masa baca ayat dia.
Aku : Pehal? Anak siapa? Dosa beb!
nndarr : Taklah aku suspect jer bapaknya aku tak tau la siapa. Bukan Mazlan.
Aku : Lerr pastu?
nndarr : Aku asyik lapar je cam ko.
Aku : Ko ni memang bengong la. Ko perlu bantuan.

Mengong la minah ni. Aku henggat bebtul la dia mengandung. Hahahahaha aku dah lama tak jumpa dia so aku dah lupa perangai dia yang suka joking bende ni.

Sok punya planning gi lunch kat ipoh jadik aku dah bagitau abah. Wahh esok aku nak breakfast roti bakar je la. To save space for esok hahahahaha.... Best best... Oh and I am so excited about next week check up! They said can know already the gender. Yelah dah twins ni tak leh nak predict perut aku ni boy ke girl. Yes I am so excited nak tau.


P/s : I missed Ipoh so much!

Labels:

4 Comments:

Blogger Masy said...

ni bile aku leh tgk rupa paras ko time peknen neh. publish cepaaaat.

pastu gambo umah ko pon lom letak lg. haaa aku lak ngidam cam peknen lak hahah

November 14, 2008 3:25 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahaha gambor umah tunggu aku pasang curtains tak sempat beb bz giler bab!

Gambar peknen minggu depan aku upload erk masa dah 4 months sebab sekarang nampak macam buncit gemuk hahahahahaha

November 14, 2008 7:14 PM  
Blogger Eureka! said...

Nndar setakat ini cuma boleh mengandungkan batu sahaja ya...

November 16, 2008 1:32 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Batu belah jer hehehehe

November 18, 2008 1:29 PM  

Post a Comment

<< Home