http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Camana rope Zaida Preggy?!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, January 05, 2009

Camana rope Zaida Preggy?!

Salam...

Aku asyik dapat sms and calls tanya besar mana dah perut bagai kan. Sampai aku dah tak larat nak explain besar kelapa muda atau kelapa tua atau limau bali. Ni ada some gambars for tatapan korang yer. Jangan terkejut ni baru 22 weeks!

Ni melayan abby yang kekenyangan masa makan lunch kat umah metsu and tania.




Jaws makin chantique walaupun preggy kata wirda!


Aku dan Tania posing sambil Abby mencuri makanan kat dapur.



Wirda ko jangan sibuk erk!


Tulah saja gambor terbaru aku ya. Ohh dalam bebanyak gambar ni aku ada suka satu gambar yang aku rasa veryy daa....

Aku : I rasa patut kita beli blanket warna putih tu
Bard : Takpe pink pun takpe u. Diorang kanak kanak lagi boleh pakai pink!
Aku : Kalau lelaki takkan lelaki nak pakai pink. kalau perempuan takpe la.
Bard : Takpe sama jer!
Apa apa pun on 12th January 09 aku akan pegi for detail scan. Ohhh nervous aku nih!
P/s : psstt... aku suka stroller ni tapi kalau bapak aku dengar reganya matilah dia pengsan!

Labels:

6 Comments:

Blogger Masy said...

fuh beso betoi mcm nunggu hari je. tp takpe... menten2 heheheheh

January 06, 2009 8:43 AM  
Blogger eLLe said...

ya akhirnyaa..huhuh..

January 06, 2009 11:10 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Tu la...masy. Tapi aku rasa sebab baju kot sebenarnya tak besar sangat.

January 07, 2009 10:14 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Elle kan betul tak perut aku tak besar sangat....

January 07, 2009 5:45 PM  
Blogger za:lela said...

wah..
zaida, happynyer kau!
lagi anggun dgn perut yg memboyot!
tak sabar nak tgk twins kuar!

January 10, 2009 11:13 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Thanks Lela! Anggun ker? Hahahahah Petang ni aku nak gi details scan nervous!

January 12, 2009 9:47 AM  

Post a Comment

<< Home