http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Kak Linda bersalin
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 03, 2008

Kak Linda bersalin

Salam...

Ni la sepupu aku yang baru melahirkan anak lelaki. Beliau merupakan seorang guru contoh dalam family aku hahahaha sebab bila dia cakap ngan aku pun aku rasa cam dalam kelas. Matilah kalau dia baca ni. Elle jangan cakap kat dia. Yang sebelah kanan tu abah aku yang sedang bergossip hangat mengenai apa aku tak sure sebab the moment aku duduk in between diorang terus gelak2. So aku assume diorang mengata aku! Kak Linda bersalin anak kedua yang dia sangkakan perempuan so till now dia tengah decide nak bagi nama apa kat anak dia. Anyway I bought something for the baby already! hope dia suka. Kalau dia tak suka pun dia kene suka jugak sebab auntie twins belikan hehehe... Yes Elle nanti aku amik gambor bebanyak untuk ko.

Anyway aku tak sabar nak balik kampung minggu ni Jumaat. After Global Brand Forum. Ohh and Ivanka tak jadi datang sebab dia ada launching a new real estate dengan bapak dia. Alah datang teluk Intan ada banyak estate yang ko boleh launch ivanka oiiiii... Terus Zul tak jadi nak beli camera tercanggih di dunia. Always zul!
Semalam balik shopping aku abah and bard lepak lepak tengok tv sambill mengutuk aku!
Abah : Orang mengadung kalau shopping laju jer.
Aku : Eh wat kerja pun laju tau.
Bard : Memang ahh nanges pun laju.
Aku : Bila?
Bard : Tu tengok tv citer tipu pun nanges.
Abah : Tu sebab dia kerja tv. Mak dia pun kaki nanges tengok tv.
Aku : Yelah yelah...
Aku henggat citer aku nanges habis situ rupanya En Ahmad badrul sengaja mencucuh api pada minyak tanah. Hempp... siap balik ipoh ni tiap tiap hari aku suh mak masak gulai tempoyak.
Aku craving for a few things ni how la...
1. Nak tengok Madagascar
2. Kari Daging
3. Gulai tempoyak
4. Cappucino DOME
5. Aku nak drifting!
6. Aku nak beli bukus!
Banyaknya craving! Ok then nak chow lunch. liyaners ajak gi Chilli's. yummy! Apa mau makan erk?!
P/s : Everyone nak gi Holiday... on cuti sekolah. Mazlan selamat berlepas ke Hondia...

Labels:

5 Comments:

Blogger Masy said...

madagascar best! chillis aku penah g sane skalik je huhuhuh. sian org marhaen cam aku setaon skalik je mkn situ hahahahah

December 03, 2008 2:29 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aku nak tengok madagascar minggu ni!!!!! Aku baru balik dari Chilli's. Ok jer la bukan fav place aku pun. My fav place is my mom's kitchen!!!!

December 03, 2008 2:31 PM  
Blogger eLLe said...

jeda, nanti balik kim salam kat k.linda n semua k..kite gerak p kelate mlm ni..

dlm byk2 mende yang ko dok craving tu, ada laks sesat drifting erk? saba je la..huhuhu..

December 05, 2008 1:33 PM  
Blogger madame blossom said...

zaida!!!

congrats on twins!!.. two for the price of one :)


oooh! and Eid Mubarak!!!!

December 08, 2008 9:25 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Elle.. aku tak jumpa kak linda dia dah balik kampung! Camana raya kat kelantan? Sure best!

Madame!! Lama tak dengar citer. Yup yup orang kata bonus nih! Hopefully bonus tahun depan in march dapat 7 months hahahaha...

December 10, 2008 5:57 PM  

Post a Comment

<< Home