http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Aku bakal mendapat...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 13, 2009

Aku bakal mendapat...

Salam...

Semalam dalam hujan lebat aku meredah balik ke Bukit Subang amik Bard. Terus menghala ke DEMC. Hmm orang tak ramai sangat so I guess lepass ni aku nak check up petang le aman hidup aku! Kali ni aku gi dengan misi scan for the 4D katanya. Actually kan bila aku dah buat scan beberapa kali sebelum ni I realized that sometimes scan tu sakit sikit because they pressed the thing on ur tummy. Yang semalam punya tak berapa sakit because I can feel from inside the babies are kicking back the thing!

Aku sebenarnya nervous to do the 4D scan ni bukan apa. Aku takde experience before this and aku takut anything happen and aku selalu memikirkan segala kemungkinan. Ussually kalau aku fikir benbukan aku akan call Abah and dia akan bagi aku tarbiah dalam 20 menet! Tet!

Ini dia memperkenalkan anak aku yang sulong di sebelah. Cak! So during the scan mengikut monitor semua ok plus anak sulung aku adalah LELAKI ini! Hehehe dia memberi kerjasama yang sangat baik dengan Dr. And posing some more! Aku boleh nampak hidung dia yang ala ala hidung aku bukan hidung jambu air bapanya hehehehe.. bibir dia aku tengok cam mak aku kecik je. I would say the eldest ni senang kawtim la. Bila Dr nak tengok spinal dia easily pusing and show the back and in fact i can see the teeth dalam gusi dia yang dah start to develop dalam gambar scan satu lagi total semua gambar ada banyak so during scan tu Dr tunjukla ni benda alah apa ni apa. Kalau harap aku mau aku tak tau tengok. The jantung, otak, kidneys, lungs tissues and the rest of the developments semua ok. Eventhough aku tak minum susu tapi semuanya ok la. Maybe from the food yang aku amik tu yang supply the nutriens to them. Habis aku camana wey?? Heheheheh... Aku sekarang ni dok mengidam minum air putih. Dulu aku tak suka minum air masak putih ni. Now suddenly la kan. Tapi baguslah kalau tak sibuk minum ais jer. Tension laki mak! Hahahaha

Cerita si adik ni tragis sikit la erk. People always said anak kembar sorang akan hyper than the other one. So from the 3 months punya scan aku ngan bard dah nampak yang the 2nd one ni hyper that the eldest. Yalah dia suka merry go round and yesterday punya scan dia menunjukkan skill kat Dr. la kan?! Sebab dia Dr have to take a lot of pictures. And at the end tak tau dia lelaki atau perempuan. See the pictures....



This is the first picture dia bagi backside to Dr.





Dia men'cover' mukanya dengan tangan siap cakap "No picture please!"



And finally dia tunjuk gak muka dia sikit. Nampak tak dia tengah tersenyum and sambil tangan kanan kat belakang kepala. Posing baikk punya! " Ha nak tengok sangat kan? Sila"

At this time Dr pun gelak sambil geleng kepala nengok dia. In fact Dr rasa the 2nd one is the hyper one. Yup I can see that already. Anyway I m going for 6th check up jumaat ni pulak. Monthly check up. Aku try to postpone if possible. Aku rasa on Friday tu aku dah flat due to Gadis Melayu Final on Thursday.

Oklah got to go... Aku nak gi rehearsal Gadis Melayu jap lagi. Will try to update again nanti...

p/s : Lapar lagik!

Labels:

4 Comments:

Blogger eLLe said...

isk ko ni berteka-teki la....2nd one ni boy ke girl? ke kite yang x paham..hrmm..

January 13, 2009 5:00 PM  
Blogger Masy said...

anak ko ni saje je nk kasik korang nebes ni hahahahaah.

January 14, 2009 8:35 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Puan Elle.. yang no 2 tu masih samar samr nanti kalau kompom aku roger hehehehe

January 14, 2009 10:37 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Masy.. besa ahh dia belajar dari aku nak kasi korang nerbes! Ngan aku aku nerbes!

January 14, 2009 10:38 AM  

Post a Comment

<< Home