http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Apa Cerita?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 18, 2009

Apa Cerita?

Salam...

Alamak! Pagi tadi abah call sembang sembang politik sikit dia cakap kat aku yang nama betul Gynae aku tu adalah DR. USHA DEVI BALAGURU. Oiitt!!! Bukan Balaguru tu Gynae kat Pantai Puteri ker? Abah diam jap pastu dia kata " Eh taklah kamu tak tau erk?" Haruslah tak habis dah dekat 5 gynae dia unjuk kat aku mana aku nak ingat semua. Balaguru? Habislah mek!!! Hehehe...

Aku kene habiskan semua kerja aku (yang sebenarnya takkan habis) before aku gi 'bercuti' m asking for laptop so aku boleh monitor kerja aku from ipoh jugak yelah dalam pantang takkan aku nak gi CC giler. Mau Hajah Sum tarbiah aku! Kalau aku tak dapat pun takpe hehehe tapi tak baik la pulak nanti pe pe hal camana aku nak assist diorang kan? Sib baik program aku banyak yang on going.. so not so bad.

Anyway I m craving for masakan kampung! I think the babies is truly orang kampung like their dad and Atok. Ahhh apa erk anak aku nak panggil mak bapak aku nanti? Atok? Tok Wan? Granpa? Tok Mail? Yang penting Boy and Udin yang perasan tu nak suh diorang panggil both of then Abang Boy and Abang Udin. Forget it!

p/s : Hungry la!

Labels:

2 Comments:

Blogger Masy said...

granny. hehehehhheeh

March 18, 2009 4:41 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Granny cam Apple jer beb!

March 18, 2009 4:48 PM  

Post a Comment

<< Home