http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Janda baik at 7th Months!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, February 13, 2009

Janda baik at 7th Months!

Salam...

Aku baru balik dari janda baik semalam. Janda Baik memang best so sesiapa yang takde kampung tu gi la bercuti kat sana hehehe statement dari bebudak opis semua best yang paling menarik tempat pengginapan dia bawah sikit dari Four Season Langkawi katanya. Tapi memang kelass interior design dia cantique amatz.
Anyway Liyana sempat tanya kakak kat situ mana datangnya Janda Baik tu. Sebab sepanjang aku kat situ tak nampak pun janda hehehehe

Kisah Janda baik bermula bila ada satu askar ni tercedera dan seorang wanita dah menolong dia and wanita ini adalah janda. So lepas askar ni baik dia selalu lah melawat Janda ni kat Bentong sana and bila orang tanya dia nak pegi mana dia akan cakap dia nak pegi Janda baik.

Oklah citer ni.

Apa apa pun ni la sedikit gambar dari brainstorming aritu. Malatop. Perut aku pun bagaikan johan!








Nilah dia kejadian di sana yer... So nanti aku update lagi on my next scan and also my last trip to Apa Khabar Orang Kampung sebelum akak nak gi beranak. Sebab by March ada Sua Rasa yang akan berlangsung di Terengganu. Terengganu tu jauh gak buatnya bersalin kat sana matilah mek.... Siapa mau jaga hehehehehehe...
Oklah aku nak gi makan lapor!!!
p/s : I m so excited sebab HUJAH dapat front page Utusan hehehehe

Labels:

6 Comments:

Blogger Masy said...

bulat betoi perot ko hah jeda. hehehe. cam nk meletop bebile masa je. i guess sume org yg dok tanye2 ko dulu bile nk beranak mesti tersenyap seketika huahahahha

February 18, 2009 3:53 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Harus minggu depan aku nak balik kampung. Baru diorang tau penangan diam diam berisi aku selama 2 tahun hehehehehe Besar erk perut aku?

February 18, 2009 3:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

zaida so comel! mcm kungfu panda!!!! so bulat your perut.. hee heee...

-Suria-

February 18, 2009 4:56 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Kung Fu panda??? Haiyoh!!!

February 18, 2009 5:06 PM  
Blogger za:lela said...

zaida.. ko nmpak tersangatla energeticnya.. macam tak berbadan tiga pun! i bet u can do bungee jumping!! :) bole dak?

February 19, 2009 4:07 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Bungee jumping? Can!!!! Aku nak drift pun! Tapi orang2 di sekeliling ni banyak bagi ceramah free and sebelum aku koma dengar syarahan baik aku pendamkan sampai lepas beranak hahahahaha

February 20, 2009 10:04 AM  

Post a Comment

<< Home