http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 12, 2009

Salam...

Aku ditag oleh Elle MY COUSIN.


1. Copy badge "2008 cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkn di blog anda

2. Link / n citer kan kembali siapa yang memberi award ini kpd anda.
Saya ditag oleh si Elly cousin belah bapak aku. Aku kenal dia sebab makcik dia kawin ngan makcik aku dulu tak la rapat sangat tapi dah besar besar ni kitaorang dah start to get close. Dia baik and aku senang sekali dengan dia.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya...
1. Fakta - Saya sudah berkahwin denagn Ahmad Badrul selama 2 tahun 7 bulan dan kami berjumpa di internet. MIRC la dedulu...
2. Hobi - Jalan jalan kat shopping mall!
3. Fakta - Anak pertama dalam 3 beradik dan anak perempuan tunggal
4. Hobi - Berapa kali nak tanya hobi ni. Hobi lain bace buku.
5. Fakta - Aku tak suka ular dan semut banyak. Aku geli!
6. Fakta : Aku suka kucing dan singa.
7. Fakta - Aku jarang dapat drive kete since kawin sebab Bard kata dia rasa elok dia drive.
8. Hobi - Hobi lagi? Aku suka tengok perut aku gerak gerak sekarang.
9. Fakta - I m pregnant and having twins at the moment!
10. Fakta - Sebenarnya aku takut beranak huwaaa... and maybe DR advice aku di C section hahahahaha good idea jugak tapi still bila tengok parut operation spinal and apendiks ni nak tambah satu lagi aku rasa Ah long pun mau lari tengok aku ganas sangat hehehehe...


4. pilih 5 penerima award seterusnya n nyatakan di blog anda.
- Lotfi
- Rona Roni
- Lela
- Masy
- Alia

Haa apa lagi cepat buat entry ni!

Labels:

10 Comments:

Blogger theroyalmonkey said...

suka la panggil aku rona roni!!

February 12, 2009 8:53 PM  
Blogger eLLe said...

laa jeda, ko knal bard thru chatting gak ke? kire same la kite nih erk..cuma medium je lain2..ko thru mirc, kite ni ym..huhuhu..

moga2 jodoh kekal hingga akhir hayatt deh..

February 12, 2009 8:55 PM  
Blogger Masy said...

oit camne lak makcik elly leh kawen dgn makcik ko?? biar pepaya ni hahahaha

February 13, 2009 7:52 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Rona... tu baru separuh sebenarnya Rona Roni Makaroni hehehehe

February 13, 2009 8:51 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Yerr Che Elle chatting jer sebab kat uiTM bapak aku pesan pegi belajar jangan bercinta tapi dia tak pesan kat aku jangan berchatting hehehehehe

February 13, 2009 8:52 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Adoii la Masy... salah daa.. aku pening la ni semalam. Ataupun aku lapor sebenarnya hahahaha oiitt add aku kat Facebook?!

February 13, 2009 8:53 AM  
Blogger Masy said...

aku xdok fesbuk ler hihihihi

February 13, 2009 2:11 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Apsal ko takde?

February 13, 2009 6:38 PM  
Blogger za:lela said...

wah.. dengan bestnya kau mengtag aku! oit.. jgn byk sgt jalan2 sopping.. lgkah jgn besar2!! hahaha!!!

February 14, 2009 11:54 AM  
Blogger za:lela said...

oit zaida.. pi baca entri aku.. ko nyer tag tu..

February 17, 2009 6:34 PM  

Post a Comment

<< Home