http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: From New york with GAP! Erk?!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 01, 2009

From New york with GAP! Erk?!

Salam...

Last weekend aku balik Ipoh for check up. Dr Usha advice aku untuk tidak terlalu active seperti anak anakku. Katanya perutku sudah turun ke bawah due to terlalu active?! Habislah... and she advice me to book another hospital kat Shah Alam just in case anak anak aku decidede nak kuar awal and aku kene tengok which hospital yang ada banyak incubator. matilah kene buat bancian namanya. So aku dah booked 2 hospital! Ok?!
Lepas check up on Friday aku hantar Bard balik umah sebab dia nak solat Jumaat and aku terus ke Secret recipe JJ Ipoh nak jumpa Sarah! Oh my gawd she look different from dolo ok. Dulu dia ni seorang gadis biasa yang meminati Lee Sharp. Tapi kini dengan rambut dan gaya baru dia telah menjadi seorang gadis lain ropenya. But the moment dia bukak mulut you know dia Sarah Diana Mohd Rashid.

We had a long chit chat and aku rasa roughly 4 jam we talked non stop. terror kan kitaorang?! She bought me Victoria Secret and for the twins dia beli baju baby. Aku suka baju tu so much!!! And she asked me to look around dalam website and nanti dia belikan lagi. Huhuhu I love u la Sarah. Soklan cepu emas?! Bila ko nak datang new York? Tempat tinggal and makan aku soponsor ko bawak duit shopping je beb?! Betul?! Nanti aku pikirkan kalau possible aku guna duit bonus yang baru dapat ni muahahahahaha....

Antara gambar gambar kami....

Aku suka sangat baju nie!!!! Thank You Sarah!!! Nanti balik bagitau lagi mau kirim barang pulak muahahahahaha... Neway I really had a great time masa tu and sakit perut gelak esp cerita Mr Rajendran. Aku rasa kalau dia tengok apa dah jadi kat ko aku and farisya sekarang dia sure terkejut budak budak setan ni jadik orang jugak. Kalau dia tengok kita dulu memang takde harapan muahahahaha...

p/s : Aku rindu nak gi masuk kelas balik and can't imagine aku nak ada my own child now. Kalau dulu.. beranak? i dont think so tapi sekarang....

6 Comments:

Blogger LindaMunshi said...

cutenya! Can't wait to see ur kids in them..:)

April 02, 2009 4:31 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hehehehe tapi baju tu for 6 - 12 months hahahahaha

April 03, 2009 9:03 AM  
Blogger Masy said...

pelagi.. pesankan utk aku skali lalalalalalalalala~

April 03, 2009 12:10 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ko nak pesan? Mana muat?!!!

April 03, 2009 12:34 PM  
Blogger GEREK ITU ALIA... said...

naluri keibuan....
take care babe...
aku lak tak sabar nak tgk anak ko ni...

April 05, 2009 11:37 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Kenapa erk ko tak sabar?

April 06, 2009 11:37 AM  

Post a Comment

<< Home