http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Bany is expecting baby...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, March 20, 2009

Bany is expecting baby...

Salam...

Pepagi tadi masa opis aku saja text Bany tanya dia sihat ke tak then dia tak reply BUT call me back.

Bany : Hello Assalamualaikum...
Aku : Waalaikum salam wah mentang mentang phone bill free hehehe
Bany : Takdak la saja ja call lepas dapat message hang.
Aku : ko sihat?
* Aku takut nak tanya pasal pregnancy dia sebab dia dah 3 kali miscarriage.
Bany : Aku sihat muntah dah kurang asyik MC je. Semalam aku buat detail scan.
Aku : Wahh alhamdullilah baguih la. Hang MC lama? Baby ok?
Bany : Banyak la jugak masa Jan and Feb. Anak aku lelaki. Habis la kita zaida.
Aku : Hahahaha.. tu la apa lagi football team la! Futsal ka?!
Bany : Tu la... Hang bila bersalin?
Aku : Aku kene C sect so 28th April aku bersalin insya Allah.
Bany : Aku pun tak tau la lagi camana. Weii hang takut tak?
Aku : Dulu aku takut la kalau normal tapi C sect ok kot aku dah ada experience.

Itulah antara cerita menariks kami kang kalau aku letak the whole conversation matilah 2 page tak muat. i am happy for her! So nanti boleh la reunion with the juniors. I can forsee apa nak jadik!!!
P/s : Hari ni aku nak lunch kat nasi Daun Pisang sedap wooo...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home