http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Weekend at Bukit Subang.
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 23, 2009

Weekend at Bukit Subang.

Salam...

Last weekend apa aku buat kat umah hanyalah laundry!!! Semua aku cuci dari baju ke bedsheet, matress aku dah rasa cam umah aku kedai dobi. Muahahaha and semalam final day aku basuh the twins punya baju, barut, swaddle and alas diorang. Semua kering sebab hari panas akak suka! Petang semalam Bard keje pagi and dalam kul 4.30 petang dia bagitau makcik dia dari sungai petani nak singgah umah aku sebab dia tak pernah datang umah aku and they want to see my tummy. Haiyohh kepoh tau! Anyway diorang tak pernah la tengok orang preggy twins so dia nak tau la. And aku petang semalam harus la ala ala di interview itu ini. Aku jawab je la.

Soklans...
1. Bila sorang gerak sorang lagi tu? - Gerak jugak one after another.
2. Dedua lelaki? - Satu lelaki satu lagi tak tau.
3. Bersalin kat mana? - ipoh Chik. Ada orang jaga... ada Tok Mun, Mak, Wah and mak bidan waaaaaaa matilah aku kene dera!
4. Takut tak? - Harus lah....
5. Bila nak balik Ipoh ni? - Minggu ni balik check dulu tengok nanti DR bagi MC bila...

Anyway aku memang menghitung hari nak balik Ipoh Jumaat ni. Sebab aku nak tengok scan then aku nak jumpa Sarah Diana!!! Dia baru balik dari New york. Bercuti She's with MOFA. So patutnya dia belanja aku rite? No? I m preggy and she got paid with USD so y not?! Alasan Zaida!!!

Oklah aku nak blah! Ada meting after meeting after meeting! Camno nak buek krojo ni?

p/s : Abah ada kat Cameron sampai Jumaat. Aku mau kasi list!

Labels: ,

4 Comments:

Blogger LindaMunshi said...

Lor...hang dah jadi mcm circus showlah pulak...org mai dari jauh sekadar nak tgk perut...heheheh ;P

March 25, 2009 7:32 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Tu la pasal!!! Sib baik aku dok shah alam kalau aku dok kat Abu Dhabi how? Datang ko?

March 25, 2009 7:35 PM  
Blogger Masy said...

hahahahhah ok tuu jadi sample jap utk makcik tu kot2 in future dia plk nk plan dpt twins :D

March 26, 2009 10:26 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Weii makcik bard tu dah tue la.. dah masuk 58 tahun kejadahnya nak twins mau pengsan aku kalau dia preggy!

March 26, 2009 10:28 AM  

Post a Comment

<< Home