http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Besar punya...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, January 15, 2010

Besar punya...

Salam...

Now kat rumah aku dah boleh release stress dengan dengar budak 2 yang banyak cakap ni. Gigi dedua baru start kuar and dah pandai gigit bahu orang! Tah mende cakapnya aku tak paham aku iyakan semua. Dah pandai main pee ka boo! I loike! Tapi penat eh tengkok aku. Yelah tengkok 29 tahun vs 8 bulan kalah la aku! Also sekarang dah kene selalu mop umah sebab diorang ni cukup suka tour the house dengan walkernya dengan merangkaknya Started to memanjat!! Aku? Penat hahahaha.... Lagi ko kata jangan lagi dia buat bila aku suruh pun dia buat jugak so aku kene cari jalan lain dengan lettakkan diorang kat high chairs haa. Pandai pulak tau duduk kat high chairs nak makan.

Bila kitaorang jalan jalan kat mall people will asked dah berapa tahun ni? Aku cakap 8 months semua kata besarnya? Pulak?! Dulu korang komplen kecik ni besar. Yes diorang dah makan banyak roti, biskut (rusks) and bubur ikan. Ayam diorang tak try lagi maybe this weekend and they soooo love spinach. Memang aku nak train diorang supaya makan banyak sayur. So takde problem skin skin semua ni leceh aku nak handle. Hehehehe demand demand.

This weekend papa diorang kerja so habislah aku kene buli. Hehehe apa la aktiviti baru yang aku boleh buat untuk diorang erk. Dah habis idea. Atok and nenek tak datang minggu ni sebab gi tengok onyang kat Teluk Baru. So just me and my twins!

P/s : No jalan jalan for weekend cepat besar dah boleh jalan papa kerja kita jalan ok.

Labels:

7 Comments:

Blogger OneSimpleMother said...

how times flies.. sok2 tgk dah bujang dah budak berdua ni kan.. :D

January 15, 2010 2:45 PM  
Blogger zaida Ismail said...

tu la budak berdua ni...

January 15, 2010 2:58 PM  
Blogger eLLe said...

besar punyaa...hihihi..

x sabar2nye nak dhia membesarr..tp nanti musti miss mase die kecik2 laks..

January 15, 2010 4:51 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Dont! I wish they r babies forever.Now nak cium pun susah dia tolak tolak and taknak dukung dah ok...

January 18, 2010 8:56 AM  
Blogger Masy said...

mana gambaunyeeee

January 19, 2010 1:31 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Gambau apa?

January 20, 2010 10:54 AM  
Blogger Masy said...

gambau budak2 tu la.. klu nk letak gambau ko laki bini pon bleh gak jedah hahahaahahah aku x kisah

January 25, 2010 9:17 AM  

Post a Comment

<< Home