http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I am Back!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, July 07, 2009

I am Back!

Salam...


Akhirnya coti 2 bulan telah berakhir. Cepat erk? Aku rasa cam tak cukup 2 bulan lagi hahahaha.. takpe la. Anyway pagi ni aku gerak dari Ipoh kul 6.30 pagi and aku telah meninggalkan twins di sana untuk 1 bulan. Sebab :


1. permintaan atok & Granny
2. Babysitter aku available 1st Aug.


Have to admit it is hard for me. Patutnya aku gerak kul 6 pagi but Daniel bangun kul 4 pagi ajak main. Danish? jeling jeling sambil tido ayam. So SAD!!! Tadi dah 4 kali aku call mak tanya diorang buat apa. Mak kata tido. But Danish macam tengok2 muka cari aku kot. Owh sungguh sedey! I got thier pictures in ma phone and camera. Dalam meeting pun tak concentrate. haduii... Ni je la update aku harini. Esok aku upload gambor diorang ok. Today busy banget nak menguruskan LIVE FEED pegkebumian Micheal jackson. May you rest in Peace Mikhail.


p/s : I realize Ahmad Daniel & Ahmad Danish macam talk to each other. Diorang mengumpat aku kot?!

2 Comments:

Blogger Masy said...

daniel : lil dan, where's our mum huh?

danish : i dunno lorr.. better ask tok wan (sambung tdo)

heheheh mmg sedey kan? aku mmbayangkan je. sbb dulu masa opismate aku start keje lps bersalin, dia da menangis dah pagi2 tu padahal anto anak kat nursery. ye lah takot org ape2kan anak dia..

hmmmm nk tgklah esok blog ko hehe

July 08, 2009 11:00 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hehehehe jap lagi aku upload k.

July 08, 2009 11:06 AM  

Post a Comment

<< Home