http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My 36 weeks check up!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 16, 2009

My 36 weeks check up!

Salam...

Yesterday aku gi check up lagi di DEMC. Minggu depan kat Putrajaya. Matilah check up banyak giler. Cepat la kuar... Aku dah tak larat nak tengok muka Dr. dah weii... Semalam Dr bagitau dia predict aku akan bersalin awal dari jangkaan. Due date 12th May 09 but by looking at the babies position they are ready to see the world.

Baby A : 2.3KG
Baby B : 2.2 KG
Mak Dia : Berkilo kilo...

Humang aii patutla penat aku naik tangga 4 kilo lebih bebanan nya tak termasuk air ketuban. Memang aku admit lately ni aku dah cepat lelah masa cakap, naik tangga and so on. Bila la budak 2 ni nak decide bila nak keluar. Aku dah nak masuk minggu ke 37 dah. They are in position dah but still tak decide lagi. best kot dok dalam ni lelama. Ohh and malam tadi aku ala ala dah ngantok tetiba aku rasa ada benda terbonjol kat perut aku. Bila aku rasa bebetul it is his BUTT!!! Wah... ini sudah lebih ni kawan. Hehehe tapi kekadang aku boleh gelak tengok. Deep down inside I m so excited to see them sebenarnya TAPI bila mengingatkan sakit tu waaaaaaaaaaa.......... mek takut nok!
Rona... ko suke tak gambar ni??? Aku sama dengan mamat ni weh dapat twins!!!! And also mamat satu lagi hehehehehe....

Apa apa pun aku doakan semuanya ok. To Pesal selamat berlepas ke Shenzhen yer 21st April ni. please get something for the twins! The parents no need. Heheheehe...

p/s : mak ngan abah datang minggu ni!!!!

Labels:

8 Comments:

Blogger :: Nia Rashid :: said...

relax beb...derang still tgh discuss dlm perut ko tue...hehehe..
boys..be gud to mummy! :)

April 17, 2009 6:50 PM  
Blogger theroyalmonkey said...

arrgghhh...thats the picture of my twins...hahahahah

April 17, 2009 7:05 PM  
Blogger OneSimpleMother said...

salam zaida..wah besnya nak dapat twins. kita pun nak jugakla.. zaida, nk tnya sikit.. zaida tinggal kat bkt subang shah alam ke? kita kat denai alam.. kalau betul dekat sgtla tu kan.. :)

April 18, 2009 7:17 AM  
Blogger AsmidarTodt said...

zayda..one of my officemate der gak bersalin kat pjaya..(dah nmnyer kj gomen kt ni of cozle ke 2 gak arah 2junyer)..errr diorng ckp srvice kt c2 mmg xbeghaper nak elok ler...maybe aku xptot in4m ko kan tp coz i lap my puhrenze so ......
but all i know aku doakan terbaik 4 d both of ur twins ek...can't wait 2'em...roger aku k...dah dkt ngan aku pn 2...

April 18, 2009 7:13 PM  
Blogger LindaMunshi said...

Dah nak bersalin dah...relax and jgn takut...focus on the end result. :)

April 19, 2009 3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

patrick dempsey so hoootttttttt!!!!!!!!!!! damn, i wish i was married to him. hehehehe!

April 20, 2009 10:16 AM  
Blogger Masy said...

waaaaaaa nk kene babap montot budak ni.. tunjuk montot kat mak ehh ahahahhahaahha

April 20, 2009 2:11 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Tania- thank you beb..

Rona - Sorry la letak gambar tu nampaknya dia dan aku banyak persamaan hehehehe..

Cik Mas - Yer saya dok kat Bukit Subang. Denai Alam tu dekat jer sepelaung orang perak kata.. Boleh la main jerit jerit..

Mida - Tah la banyak feedback yang aku dapat. Pantai dulu masa aku sakit belakang sama gak bayar 16 ribu tak jadi apa. So far aku check up kat Putrajaya ok sebab aku bayar sendiri and aku ada own gynea. Plus service untuk aku ngan diorang lain. Aku check dengan Kak Diana dia beranak kat situ. Member ko sebab gomen bayar dia memang layan camtu kot. Kalau dia layan aku teruk dia tau la nasib dia kuar harian metro muka depan.

Kak Linda - i m focsing on the end product now but having a nite mare when one nite i mimpi the twins tanya i kenepa lepas A is B bukan C? How la? Takkan nak suh letak gunting bawah bantal cam u buat kat Sarah. How was ur holiday in Malaysia?

Suria - Patrick kim salam kat ko.. Bukan Patrick Dempsey tapi Patrick the Star hehehehe

Masy - Memang aku akan babap montot dia nanti. Ko tunggu!!

April 20, 2009 3:43 PM  

Post a Comment

<< Home