http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My weekend yang ala ala...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, April 27, 2009

My weekend yang ala ala...

Salam...

On Friday aku cuti and so do Bard tetiba we decided balik Ipoh petang jumaat tu. tahla suddenly aku rasa cam nak balik. Sesuka la kan! Balik tu food jangan citer la mak aku dah masak terbaekk! The the following days kitaorang makan kat umah opah aku plak. Sian mak aku asyik nak masak untuk mak buyong jer.

Nowadays aku dah susah tido malam. The moment aku nak bangun sure seksa ya amatz. Ohh and the twins dah pandai mengeraskan diri when aku dah start enjoy watching TV bila malam. Then they will stay keras at about 3 mins then dia pusing pusing... And bila aku dapat tido malam aku always have this nitemare.

Aku tengah tengok Tv and one of the twins asked me ABC...
Aku : A, B, C, D
Twins A : Why lepas A musti B mama?
Aku : Erk???

People said I m having a twins syndrome hehehehehe.. Tapi la kan kalau in reality jadik apa jawapan aku erk?

Jawapans :
1. Sebab itu lah hukumnya...
2. Sebab memang lepas A kene B mana boleh C
3. Saja jer sebab C takmo naik lepas A.

Zaida makin bingai!!!!

p/s : Kak ipar aku sedang berkerja keras dalam delivery suite...

Labels:

6 Comments:

Blogger theroyalmonkey said...

antar je anak anak ko tution aku...:)

April 27, 2009 2:02 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ko ajor??? Lagi banyak la soklan untuk aku...

April 27, 2009 2:12 PM  
Blogger LindaMunshi said...

Dah dekat semakin dekat tu Zaida...jeng jeng jeng...;)

April 27, 2009 6:29 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Huhuhu i takutttt

April 27, 2009 6:48 PM  
Blogger Masy said...

sbb sebelum B ade A, cayang. hahahahha

April 28, 2009 10:35 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Pandai ko erk?!!!

April 28, 2009 11:24 AM  

Post a Comment

<< Home